Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار  محمد قنبری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان سراوان دست یافتند.
وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی سراوان پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام محل دپو محموله مواد مخدر را در یکی از مناطق عقبه مرزی این شهرستان شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس با کنترل نامحسوس محل سرانجام ساعت 18 عصر روز گذشته با مراجعه قاچاقچیان به محل برای جابجایی محموله با آنها درگیر که با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان زمین گیر شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری سه قاچاقچی در پاکسازی از منطقه، یک تن و 922کیلوگرم تریاک، 230 کیلو مرفین، 323 کیلوگرم حشیش، 43کیلو و 460 گرم هروئین، 2 دستگاه وانت، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.
سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند.

3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده قاچاق ۶۹ هزار و ۵۰۵ کیلوگرم روغن خوراکی نیمه جامد و ۱۵۰ هزار و ۱۳۹ لیتر روغن مایع جمعاً به ارزش ۶۸ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایرانشهر رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مغایرت در مقدار ضبط شده در سامانه تجارت و میزان خروج کالا و ارائه نکردن مدارک انتقال مالکیت، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.
انصاری افزود: اداره بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی ایرانشهر این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار