Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@19:10:33 GMT

شمخانی وارد روسیه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۹۳۳

شمخانی وارد روسیه شد

به گزارش جماران، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز،(سه شنبه ۲۸ خرداد) برای شرکت و سخنرانی در دهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان وارد شهر اوفا مرکز باشقیرستان روسیه شد.

شمخانی امروز در این اجلاس با موضوع "تضمین امنیت ملی و توسعه اقتصادی پایدار در مقابله با تهدیدات هیبریدی" سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه این اجلاس با برخی همتایان خود دیدار و گفتگو خواهد کرد.

در این اجلاس ۲ روزه که دهمین دوره آن امروز افتتاح می شود  نمایندگان عالی کشورهای مختلف از ۵ قاره جهان در خصوص مهمترین موضوعات مشترک در حوزه امنیت بین الملل به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهان دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه کشورهای جهان نماینده مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، دقایقی پیش وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از یکی از مراکز مهم تجاری صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

کد خبر 6094689

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند