Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@22:56:58 GMT

خوردبین: برانکو را آنقدر اذیت کردند که جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۰۱۰

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برانکو اذیت شد و از این تیم رفت. به گزارش جنوب نیوز، محمود خوردبین در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: برانکو برای جدایی حق داشت چون اذیت شد. او کارنامه خوبی در پرسپولیس داشت ولی آیا یک مربی با این کارنامه را باید به راحتی رها کنیم؟ باشگاه باید به فکر تقویت تیم و قهرمان شدن در آسیا می‌بود ولی خیلی راحت این مربی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌دانم چرا هیئت مدیره و مدیرعامل نتوانستند یک کار ساده را انجام دهند.

وی عنوان کرد: برانکو در چند مقطع بابت نگرفتن حق و حقوقش اذیت شد و چند بار هم صبر کرد ولی در نهایت این مربی را آنقدر اذیت کردند که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. نمی‌دانم باشگاه حالا می‌خواهد چه کاری انجام دهد ولی نباید کار به اینجا می‌کشید.

خوردبین در خصوص بحث استفاده از مربی ایرانی و خارجی و اینکه یحیی گل‌محمدی گزینه جدی سرمربیگری پرسپولیس است، گفت: توقع هواداران از پرسپولیس زیاد است و با این شرایط اگر مربی ایرانی به پرسپولیس بیاید بیچاره می شود. یحیی هم قبلاً در پرسپولیس کار کرد و دیدید که چگونه خراب شد. الان اگر پرسپولیس دوم هم شود هواداران قبول نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم