Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بر اساس احکام علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، حبیب ایل‌بیگی به‌عنوان مشاور عالی دبیر و مدیر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور»، رائد فریدزاده به‌عنوان مدیر بین‌الملل، محسن دلیلی به‌عنوان مدیر ارتباطات و روابط عمومی، ایرج تقی‌پور به‌عنوان مدیر هنری، سیمون سیمونیان به عنوان مدیر دبیرخانه و عزت‌الله علیزاده به‌عنوان مدیر پشتیبانی فنی نمایش سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با هدف معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه‌های «ملی» و «بین‌المللی»، زمینه‌سازی برای توسعه پایدار و متوازن سینمای کودکان و نوجوانان و ایجاد تعامل و تبادل میان دست‌اندرکاران و هنرمندان و همچنین تلاش برای ارتقای کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودکان و نوجوانان با شناسایی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های این عرصه برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های فیلم‌های بلند داستانی، فیلم‌های کوتاه داستانی، وب‌سری، فیلم‌های انیمیشن بلند و فیلم‌های انیمیشن کوتاه برگزار خواهد شد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد همزمان با عید سعید غدیر خم تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4643938 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان علیرضا تابش حبیب ایل بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز