Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که گزارش‌ها درباره درگذشت محمد مرسی، رئیس جمهور پیشین مصر را بررسی می‌کند، اما در حال حاضر نمی‌تواند هیچ اظهارنظری درباره آن کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد: گزارش‌ها در خصوص درگذشت رئیس جمهوری پیشین مصر را ملاحظه کردیم اما نمی‌توان چیزی درباره آن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر دادستانی کل مصر تاکید کرد: محمد مرسی در هنگام برگزاری جلسه دادگاهی که برای محاکمه وی در خصوص پرونده "جاسوسی" در دادگاه نظامی ترتیب داده شده بود، ناگهان بیهوش شد و از دنیا رفت.

دادستانی کل مصر اعلام کرد: محمد مرسی در داخل قفس از حال رفت، روی زمین افتاد و فوراً به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا درگذشت محمد مرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست