Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@23:19:41 GMT

شکایت فدراسیون والیبال لهستان از ایران به FIVB

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۰۶۵

فدراسیون والیبال لهستان بابت اتفاقاتی که پس از دیدار تیم ملی والیبال این کشور مقابل ایران در شهر ارومیه در هفته سوم از لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 افتاد، به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) افتاد، شکایت کرد. بر اساس ادعای لهستانی‌ها پس از شکست 3 بر 2 شاگردان ویتال هاینن مقابل تیم ملی والیبال ایران، اعضای این تیم به هنگام خروج از سالن غدیر شهر ارومیه فاصله 3 کیلومتری تا هتل محل اقامت‌شان را به دلیل گرفتار شدن اتوبوس حامل اعضای این تیم در ترافیک شدیدی که هواداران ایرانی به وجود آوردند، در دو ساعت و نیم طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- فدراسیون والیبال لهستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «فدراسیون والیبال لهستان به طور مداوم فعالیت‌های مربوط به اتفاقاتی که پس از بازی روز شنبه ایران و لهستان افتاد را زیرنظر داشت که قابل‌توجه‌ترین آن طولانی‌تر شدن زمان بازگشت تیم لهستان به هتل محل اسکانش بود. هواداران تیم میزبان که در حال خوشحالی بابت پیروزی تیم‌شان بودند مانع حرکت اتوبوس حامل اعضای تیم لهستان شدند. چنین اتفاق مشابهی در روز قبل از این دیدار هم برای تیم کانادا رخ داده بود».

در ادامه این بیانیه آمده است: «بلافاصله پس از این مسابقات، اقدامات لازم برای روشن شدن وضعیت موجود انجام شد و در این راستا با ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و مسئولان برگزاری فدراسیون والیبال ایران که به دلیل ناراحتی ناشی از این اتفاقات عذرخواهی کردند، مشورت شد. فدراسیون والیبال به طور همزمان نامه‌ای هم به فدارسیون جهانی والیبال ارسال کرده است. از زمانی که تیم ملی والیبال لهستان عازم ایران شد فدراسیون والیبال به طور مرتب با تیم، فدراسیون جهانی و وزیر امور خارجه لهستان در ارتباط بوده تا از امنیت بازیکنان تیم ملی لهستان در ایران اطمینان پیدا کنند».

در صورت اثبات ادعای لهستانی‌های ممکن است فدراسیون جهانی والیبال، جریمه‌ای را برای ایران در نظر بگیرد. پیش از بازی دو تیم بود که نامه عذرخواهی فدراسیون والیبال لهستان بابت اظهارات توهین‌آمیز کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به دستور FIVB در سالن غدیر ارومیه قرائت شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لهستان فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است

سید میلاد تقوی در مورد عدم حضور سید محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: کسانی که به‌ دلیل آسیب دیدگی و یا به‌ دلیل فنی و یا به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته شده یا انصراف داده‌اند، همگی با غیرت بوده و تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.

«سید میلاد تقوی» رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه سفر یک روزه خود به استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزبانی این استان از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ گفت: استان یزد در طول چند سال گذشته جزء استان‌هایی بوده که نشان داده برای پیشرفت والیبال در این استان اتحاد و همدلی مثال زدنی وجود دارد.

وی افزود: از چند وقت پیش مذاکراتی در خصوص میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در ایران مطرح شد و در نهایت با پیشنهاد باشگاه شهداب و استقبال مدیران ارشد استان یزد، قرار بر این شد که طی سفری به این استان جلسه‌ای را بابت این موضوع با استاندار یزد داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: حضور بخش‌های خصوصی به‌ویژه مجموعه شهداب و با توجه به حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد موجب این شد، تا میزبانی از این رویداد تاریخی به استان یزد واگذار شود. با توجه به توافقات صورت گرفته شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در شهر یزد میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ خواهیم بود.

او همچنین در خصوص انصراف «سید محمد موسوی و امیر غفور» از تیم ملی گفت: عرصه امروز والیبال عرصه فنی است؛ فارغ از نام‌ها، کسانی که به‌ دلیل آسیب دیدگی و یا به‌ دلیل فنی و یا به هر دلیل دیگری از تیم ملی کنار گذاشته یا انصراف داده‌اند، همگی با غیرت بوده و هستند و قطعاً تمام نگاه‌ها اینگونه است که منافع ملی را بالاتر از منافع شخصی می‌دانند.

وی افزود: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران ادامه داد: این ورزش و این قهرمان‌ها متعلق به مردم هستند؛ به خوبی می‌دانیم که ورزش بدون هوادار عملاً دیده نخواهد شد و این خدمتی است که ما موظف به آنیم تا برای افتخار آفرینی تیم ملی و بر افراشته شدن پرچم کشور عزیزمان تمام تلاش خود را به کار گیریم و مطمئن هستم که دیدگاه تمام مجموعه تیم ملی نیز همین خواهد بود. 

تقوی در پاسخ به این سوال که انتظار فدراسیون والیبال از «پائز» سرمربی تیم ملی در لیگ ملتها چیست، گفت: آقای پائز انسان بسیار با انگیزه‌ای است؛ همه می‌دانند که او آدم کم‌تجربه‌ای نیست؛ و قطعاً این طور به‌ نظر می‌رسد که افتخار آفرینی در این رویداد برای آینده کاری خود ایشان نیز از اهمیت خاصی بر خوردار است.

وی افزود: در چند روز گذشته ارتباط نزدیکی با آقای پائز داشتم و متوجه این موضوع شدم تنها هدف ایشان رسیدن به المپیک است و قطعا فدراسیون با تمام توان از ایشان و مجموعه تیم ملی در راه کسب سهمیه المپیک حمایت خواهد کرد. 

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: به این موضوع بسیار امیدوارم که بازیکنان و مجموعه تیم بهترین عملکرد خود را در لیگ ملتها به نمایش خواهند گذاشت و قطعا با توجه به انگیزه و پتانسیلی که در تیم وجود دارد کسب سهمیه المپیک دور از انتظار نیست.

تقوی در پایان گفت: کسب سهمیه المپیک قطعا موجب خوشحالی مردم خواهد شد؛ اما امروز مردم والیبال را به درستی درک می‌کنند و متوجه این موضوع می‌شوند که والیبال چگونه بازی می‌شود و چرا این باخت‌ها و یا پیروزی‌ها صورت می‌گیرد و در پایان امیدوارم که مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی