Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد اولیایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی معادل ۳۴۱ نفر دوره مهارتی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در زندان‌های سیستان و بلوچستان ارائه شده است.
وی گفت: از مجموع ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش مهارتی ۵۰ هزار و ۸۵۹ نفر ساعت آن برای آقایان و هفت هزار و ۳۳۷ نفرساعت آن برای خانم‌ها اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۴۱ نفر دوره آموزشی ارائه شده که از مجموع این دوره‌ها ۲۷۶ نفر دوره مرد و ۶۵ دوره زن بهره مند شده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت اقشار جامعه از مددجویان، بیان کرد: موضوع حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ‌سازی است و ارتباط و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به طور صحیح انجام شود.

اولیایی گفت: با سواد آموزی و جلب زندانیان در تحصیلات رسمی و حتی آکادمیک و به خصوص مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد می‌توانیم ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها، از روی آوری مجدد به تخلف جلوگیری کنیم.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • روایتی از شور واشتیاق معلم درتحصیل کودکان کار
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید