Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:47:25 GMT

اشرف پورمند رییس هیات اسکواش شهرستان پردیس شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۶۲۸

اشرف پورمند رییس هیات اسکواش شهرستان پردیس شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه دوشنبه محمد سیفی در مراسم تقدیر از هیأت‌های ورزشی شهرستان و افتتاح بخش اسکیت مجموعه ورزشی خصوصی ساز در فاز یک پردیس اظهار داشت: با توجه به سوابق و تجارب مربی‌گری و تلاش‌های انجام شده به منظور راه اندازی و توسعه ورزش اسکواش در طی تصدی دوره نایب رئیسی هیات این حکم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت مناسب شهرستان پردیس در فعالیت‌های ورزشی افزود: ایستگاه‌های ورزش همگانی متعددی در سطح شهرستان به همت هیأت همگانی راه اندازی شده است و بر اساس آمارصدور کارت بیمه ورزشی، هفت هزار نفر عضو فعال این ورزش در شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اظهار داشت: ورزش شهرستان پردیس رتبه خوبی دارد و در سال گذشته ۵ رشته ورزشی در سطح استان صاحب مقام و رتبه شدند.

سیفی ضمن تقدیر از عملکرد هیأت‌های ورزشی مقام آور اظهار داشت: کسب رتبه نخست ورزش هیأت‌های همگانی، رزمی، پزشکی ورزشی، کسب رتبه دوم ورزش هیأت کارگری در سطح استان و انتخاب تیم تکواندو شهرستان به عنوان تیم برتر و نمونه بخشی از افتخارات کسب شده توسط هیأت‌های ورزشی این شهرستان است.

وی با اشاره به کسب ۱۲۷ مدال رنگارنگ قهرمانی خاطر نشان کرد: نیمی از مدال‌های کسب شده متعلق به بانوان شهرستان است و با برنامه ریزی انجام شده در سال ۹۸ ساخت اولین سالن ورزشی مخصوص بانوان را که کلنگ زنی شده، اجرایی و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: رشته‌های ورزشی هندبال، والیبال و کشتی با برگزاری مسابقات متعدد رتبه‌های خوبی دارند.

سیفی با بیان صرف اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای افزایش سرانه ورزش شهرستان خاطر نشان کرد: بهره برداری از زمین چمن، تکمیل ساخت سالن نیمه کاره ورزش ی بعد از گذشت ۱۰ سال بخشی از اقدامات انجام شده در راستای افزایش سرانه ورزشی شهرستان است.

این مقام مسول عنوان کرد: ساخت سالن ورزشی به مساحت یک هکتار و با ظرفیت ۳ هزار و پانصد نفر توسط شهرداری و شورای اسلامی پردیس، افتتاح و بهره برداری از استخر و سالن ورزشی خصوصی ساز در فاز ۳ پردیس و بهره برداری از فاز دوم مجموعه ورزشی خصوصی ساز در فاز ۲ پردیس در نیمه دوم مرداد ماه امسال بخش دیگری از فعالیت‌های ورزشی انجام شده در حوزه ورزش است.

وی با اشاره به استفاده از مشارکت بخش خصوصی در ارتقای سرانه ورزش شهرستان خاطر نشان کرد: ساخت اماکن ورزش ی توسط بخش خصوصی، ارتقای سرانه ورزش شهرستان را به همراه دارد، ساخت یک استخر و دو سالن ورزش ی در بخش جاجرود سرانه ورزشی این بخش را بیش از حد استاندارد ارتقا داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تصریح کرد: بر اساس استاندار موجود، برای هر یکصد هزار نفر یک استخر مناسب است و بخش جاجرود با ۲۰ هزار نفر جمعیت یک استخر و دو سالن ورزشی دارد.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرا م/۹۴۴۱/‏/۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات سرویس امنیتی لهستان، در محل برگزاری نشست امروز وزرای این کشور، تجهیزات استراق سمع کشف شده است.

رویترز نوشته است که مقامات لهستان درباره مظنون احتمالی این اقدام جاسوسی جزئیاتی ارائه نکرده‌اند. به نوشته رویترز، ورشو به عنوان مرکز تامین و تحویل تسلیحات غربی به اوکراین در جریان بیش از ۲ سال جنگ این کشور با روسیه، همواره با هشدار سطح بالای جاسوسی روبه‌رو بوده است.

جاسِک دوبرزینسکی، سخنگوی سرویس امنیتی لهستان در ایکس نوشت: سرویس حفاظت دولتی با همکاری آژانس امنیتی داخلی، در سالنی که قرار بود نشست شورای وزرا در «کاتوویتسه» برگزار شود، تجهیزات استراق سمع کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، این نشست طبق برنامه‌ریزی در ساعت مقرر برگزار خواهد شد. وزرای لهستان قرار است امروز درباره سیاست‌های حوزه انرژی از جمله گذار از زغال سنگ و تدوین برنامه‌ای در راستای تعدیل آثار بهای بالای انرژی بر خانواده‌های آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر کنند.

دولت ورشو دیروز اعلام کرد که در حال تحقیقات درباره جاسوسی احتمالی یکی از قاضی‌های لهستانی است که به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته و درخواست پناهندگی سیاسی در بلاروس داده است.

کد خبر 6099368

دیگر خبرها

  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده