Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش این خبرگزاری آمریکایی، این سند نشان می‌دهد، "کیم جونگ اون"، رهبر کره شمالی، تصمیم ندارد از تسلیحات هسته‌ای اش صرفنظر کند و در آرزوی حکومت بر جهان از طریق این تسلیحات است.

طبق این سند، کیم نشست هانوی را به عنوان محل امضای توافقنامه نهایی محسوب می‌کرد که معنای آن پذیرفته شدن به عنوان یک کشور راهبردی هسته‌ای در سطح جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سند به نقل از کیم آمده است که از نشست هانوی برای تحکیم قدرت هسته‌ای ایجاد شده استفاده می‌کند.

این سند بیانگر رؤیای کیم برای حکومت بر جهان با استفاده از تسلیحات هسته‌ای است.

نشست فوریه "کیم" و "دونالد ترامپ"، رئیس جمهوری آمریکا، در هانوی ویتنام به خاطر اختلاف نظر طرفین درباره خلع سلاح هسته‌ای و لغو تحریم‌های کره شمالی بدون نتیجه پایان یافت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به این سند گفت، ترامپ به اهدافی که طرفین در نشست سنگاپور اعلام کرده بودند، متعهد است. نمی‌توان درباره هر خبری اظهارنظر و گمانه زنی کرد. ترامپ و وزیر خارجه آمریکا معتقدند، کیم به تعهداتش در زمینه خلع سلاح هسته‌ای عمل خواهد کرد و در راستای سیاست آمریکا حرکت می‌کند.

وزارت وحدت کره جنوبی که مسؤلیت نطارت بر روابط دو کره را به عهده دارد، اعلام کرد، از وجود این سند با خبر است اما، درستی آن باید راست آزمایی شود.

"چونگ سونگ چانگ"، کارشناس مسائل کره شمالی در مؤسسه سجونگ در سئول گفت، این سند فاقد مؤلفه‌های کلیدی و فرمت استاندارد است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید

به گزارش همشهری آنلاین، «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

کد خبر 846828 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای