Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@21:54:47 GMT

انفجار مهیب نیسان باری در رودسر و کشته شدن دو نفر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۳۰۱

انفجار مهیب نیسان باری در رودسر و کشته شدن دو نفر

فرمانده انتظامی رودسر از کشته شدن ۲ نفر بر اثر انفجار خودرو باری نیسان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه راننده ۴۸ ساله و سرنشین ۵۳ ساله در دم فوت کردند.

به گزارش ایلنا از رودسر، سرهنگ بابک علیزاده بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار مهیب یک‌دستگاه خودرو باری نیسان در شهر رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک‌دستگاه خودرو باری نیسان پس از سوختگیری از جایگاه سی‌ان‌جی در بخش چابکسر و طی کردن مسافتی حدود ۲۰۰ متری از محل سوخت گیری، ناگهان در خیابان اصلی منفجر شده است.

وی بیان داشت: در این حادثه راننده ۴۸ ساله و سرنشین ۵۳ ساله در دم فوت کردند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه بر اثر انفجار این خودرو قسمتی از یک رستوران که در نزدیکی محل حادثه قرار داشت دچار تخریب شده است ادامه داد: تخریب رستوران خسارت جانی نداشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اطفاء حریق توسط آتش‌نشانی انجام شد تصریح کرد: علت انفجار خودرو نیسان توسط کارشناسان در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان روسر در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه بحث معاینه فنی و استفاده درست از تجهیزات گازسوز را جدی بگیرند، چرا که عدم توجه به این موضوع صدمات غیرقابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خودرو فرمانده انتظامی شهرستان فوت نیسان وسایل نقلیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد

به گزارش قدس آنلاین، انفجار بمب امروز در شهر خضدار در ایالت بلوچستان خودروی یک روزنامه‌نگار و همراهان وی را هدف قرار داد.

در این حادثه محمد صدیق‌ مینگل روزنامه‌نگار و رئیس باشگاه خبرنگاران شهر خضدار کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز در بلوچستان پاکستان را برعهده نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت