Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در همدان اظهار داشت: پیاده‌روی بهترین وساده‌ترین ورزش برای تمامی سنین است که تاثیر زیادی در بهبود روند زندگی دارد که می تواند به کاهش فشارخون کمک کند.

وی گفت: این ورزش به صورت تک نفره و گروهی قابل انجام است و روند درمان بسیاری از بیماری‌ها را تسریع می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان تصریح کرد: پیاده روی به بهبود سلامت قلب کمک می کند و راه رفتن بهترین ورزش برای افراد  بی‌تحرک به خصوص بزرگسالان و برای کاهش خطر بیماری قلبی عروقی است.

وی افزود: برای سلامت بسیجیان  همایش پیاده‌روی  یاران دربهاران از باغ موزه تا باغ دانشگاه بوعلی سینا برگزارشد ودراین همایش 200 نفراز بسیجیان حضور داشتن که با استقبال خوبی مواجه شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: حوزه حضرت زهرا همدان پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم