Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@17:46:09 GMT

چمران و روایتی از کتاب‌هایش

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۱۳۴

چمران و روایتی از کتاب‌هایش

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، به جرات می‌توان گفت کمتر کسی در کشور وجود دارد و شاید اصلا وجود نداشته باشد که حتی برای یک بار نام شهید چمران را نشنیده باشد، اما سوال اصلی اینجاست حالا که در آستانه ۳۱خرداد یعنی سالروز شهادت مصطفی چمران قرار داریم تا چه میزان او را می‌شناسیم؟ چمرانی که درجات عالی علمی در آمریکا را رها کرد و برای دفاع از اسلام به لبنان رفت و سپس به ایران آمد تا به امر امام خمینی (ره) هدایت جنگ را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتشارات روایت فتح تاکنون سه عنوان کتاب برای شناخت بیشتر شهید مصطفی چمران چاپ و راهی بازار نشر کرده که با محتوای آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

نخستین جلد از مجموعه «نیمه پنهان ماه» به روایت غائده جابر همسر شهید چمران و قلم حبیبه جعفریان به گوشه‌ای از زندگی مشترکشان می‌پردازد که در سال ۷۸ برای اولین بار راهی بازار کتاب شد و تاکنون ۱۳۰هزار جلد از این کتاب به چاپ رسیده است.

نخستین جلد از مجموعه «یادگاران» بیان ۱۰۰ خاطره کوتاه از شهید چمران است که رهی رسولی‌فر آن را نگاشته و در سال ۸۱ به چاپ اول رسید که هم اکنون چاپ نهم این کتاب با طراحی جلد متفاوت راهی بازار نشر شده است.

هم چنین ششمین جلد از مجموعه «از چشم‌ها» با قلم فرهاد خضری به شرح زندگی شهید چمران از نگاه افرادی که او را دیده و یا مدتی با او زیسته‌اند پرداخته که چاپ دهم این کتاب نیز با طراحی جلد متفاوت در بازار نشر موجود است.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» ‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت موقت غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  •  40 سال چشم به راهی
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد