Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: با آمدن فرهاد مجیدی هیچ پیش زمینه ذهنی وجود ندارد و همه نفرات به خوبی با یکدیگر مقایسه می شوند تا بر اساس نیازی که داریم بهترین ها به اردوی بعدی ما در تیرماه دعوت شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم و به مدت 3 روز عملکرد کلیه نفرات را زیر نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی هم از شرایط اردو راضی بودند خصوصا با توجه به اینکه برخی از این بازیکنان قبلا دعوت نشده بودند. سعی کردیم بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ های دسته اول و دوم حتی لیگ امیدها را در این اردو دعوت کنیم و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار بدهیم که فکر می کنم موفقیت آمیز بود.به نظر من قطعا تعدادی از بچه هایی که در این اردو دیدیم می توانند به ما کمک کنند و با توجه به نیازهای کادر فنی دعوت می شوند.

استیلی اضافه کرد:از امروز سایر نفرات از لیست دوم وارد اردو می شوند ، بازیکنانی که تقریبا یک سال است در کنار هم هستیم و تجربه حضور در بازی های متعدد بین المللی را داشته اند. با این وجود حالا و با آمدن فرهاد مجیدی هیچ پیش زمینه ذهنی وجود ندارد و همه نفرات به خوبی با یکدیگر مقایسه می شوند تا بر اساس نیازی که داریم بهترین ها به اردوی بعدی ما در تیرماه دعوت شوند.رقابت در شرایط عادلانه وجود دارد و دست کادر فنی برای انتخاب بازیکن در پست های مختلف باز است.
مدیر تیم امید همچنین در خصوص بازیکنان دورگه ایرانی شاغل در فوتبال اروپا گفت:فکر می کنم به خوبی ثابت کرده ایم که برای ما هیچ تفاوتی در این بین وجود ندارد. بازیکنان دورگه زیادی به ما معرفی می شود که ابتدا شرایط قانونی و سنی آنها را بررسی می کنم. اگر بازیکنی شرایط لازم را داشته باشد و عملکردش هم مورد تایید قرار بگیرد هیچ محدودیتی نداریم. در اردوهای قبلی هم نفراتی با این شرایط دعوت شدند و این‌بار هم شاهد حضور دو بازیکن دیگر هستیم. اگر باز هم نفراتی هستند که کیفیت و شرایط لازم را دارند می توانیم آنها را دعوت کنیم چرا که می خواهیم بهترین ها برای حضور در تیم امید انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استیلی فدراسیون فوتبال تیم ملی امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو