Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از برگزاری طرح نشاط معنوی در فصل تابستان در این استان خبر داد و بیان کرد: طرح نشاط معنوی تابستان سال جاری از ۱۳ تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت با حضور ۲۵ مبلغ(5 مبلغ بومی و 20 مبلغ اعزامی از شهرمقدس قم) در ۲۰ بقعه متبرکه و شاخص استان آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با بیان اینکه ثبت‌نام در این کلاس‌ها نیز از 13 تیرماه آغاز خواهد شد، گفت: بخش عظیمی از امکانات امامزادگان در راستای ارتقاء آموزه‌های دینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا این طرح در سه قالب با موضوعات آموزشی، اردویی و ورزشی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هدف از اجرای این طرح را جذب نسل جوان و نوجوان به فضای معنوی امامزادگان، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و اجتماعی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و بهره‌برداری از ظرفیت‌های امامزادگان و بقاع متبرکه به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با محوریت فعالیت‌های تبلیغی مبلغین روحانی انجام می‌شود، اضافه کرد: در مدت زمان برگزاری برنامه نشاط معنوی مبلغان بومی و اعزامی از قم به فعالیت‌های تبلیغی و عقیدتی خواهند پرداخت و نوجوانان و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با بهره‌گیری از دوره‌های آموزشی که به صورت تفکیک شده برگزار می‌شود درکلاس‌ها شرکت می‌کنند.

امیری در پایان گفت: دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های 10گانه زندگی، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های طرح نشاط معنوی چهارمحال و بختیاری خواهد بود که در طول تابستان اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا امامزادگان نشاط معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری