Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:42:31 GMT

یک ستاره دیگر از اتلتیکو مادرید جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۰۶۲

یک ستاره دیگر از اتلتیکو مادرید جدا شد

پس از دیگو گودین، خوان فران، آنتوان گریزمان و فیلیپه لوئیس، امروز رسانه های اسپانیایی خبر از جدایی رودریگو هرناندز از اتلتیکو دادند.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال اتلتیکو شاهد جدایی چندین بازیکن باسابقه و معروف خود خواهد بود. پس از باز شدن پنجره انتقالات تابستانی، آینده گودین، گریزمان، خوان فران و فیلیپه لوئیس مشخص خواهد شد و رودریگو هرناندز، هافبک دفاعی ملی پوش اتلتیکو هم راه خود از این باشگاه را جدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رودریگو به باشگاه اتلتیکو اعلام کرده است که فصل بعد در این باشگاه بازی نخواهد کرد. او که تابستان گذشته از ویارئال با رقم 25 میلیون یورو راهی اتلتیکو شده بود، پس از رد پیشنهاد پی اس جی و یونایتد، راهی منچسترسیتی یا بایرن خواهد شد.

گفته می شود که شانس سیتی برای جذب رودریگو بیشتر است و به وی دستمزد سالانه 7 میلیون یورو نیز پرداخت خواهد شد. رودریگو بیش از همه جذب پروژه ورزشی سیتی با گواردیولا شده و به همین دلیل تنها پس از یک سال قصد جدایی دارد.

 

 

 

 

رودریگو فصل پر فراز و نشیبی را در اتلتیکو پشت سر گذاشت. او خیلی زود توانست به ترکیب ثابت این تیم راه یابد؛ ولی هر چه از فصل گذشت، سیمئونه از اعتماد خود به این هافبک آینده دار کاست و او را به نیمکت تبعید کرد. ال چولو حاضر نشده برای فصل بعد نیز به رودریگو تضمین بدهد؛ در حالی که گواردیولا به رودریگو وعده یک جایگاه ثابت را داده است و او احتمالا جانشین فرناندینیو در باشگاه انگلیسی خواهد شد.

اتلتیکو مادرید پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها اتلتیکو مادرید پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.


فیل فودن ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و کوین دی‌بروینه و خولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی در دیدار برابر برایتون را به ثمر رساندند.


کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی از ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان پپ گواردیولا برخوردار بود و حالا آنها توانستند با یک بازی کمتر از لیورپول بالاتر از این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و تنها یک امتیاز به آرسنال که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است فاصله دارند.

گواردیولا پس از بازی این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل دی‌بروینه با ضربه سر: از این که دوباره بخواهد این کار را امتحان کند بسیار استقبال خواهم کرد.


رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر فقط با آرسنال: اینطور نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد و در دو بازی متوالی شکست خورد ممکن است برای آرسنال هم رخ دهد و ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. چیزی که مهم است این است که ما هنوز در کورس حضور داریم. هنوز بازی‌های بسیاری تا پایان باقی مانده است.


تکرار قهرمانی: اتفاقی که در گذشته رخ داده است به این معنا نیست که ما می‌توانیم دوباره آن را در آینده تکرار کنیم. هنوز پنج بازی دیگر در لیگ برتر داریم و می‌دانیم که اختلاف بسیار کم است. باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. هر بازی نزدیک‌تر می‌شویم.


درخشش فیل فودن: چیزی که او می‌خواهد این است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او به نسبت سنش قهرمانی در جام‌های زیادی را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است