Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی گفت: به عنوان خزانه‌دار شورای شهر، نسبت به تاخیر در ارائه گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۹۸ تذکر می دهم.به گزارش بلاغ، سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تاخیر در ارائه گزارش ماهانه از درآمد و هزینه‌های شهرداری به شورای شهر تهران تذکر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرداری تهران نهادی عمومی و غیردولتی است، که به صورت درآمد و هزینه اداره می شود از آنجا که هزینه اداره شهر نیز توسط شهروندان پرداخت می‌شود، لذا استحضار آنان از نحوه تخصیص منابع و مدیریت امور مالی شهرداری یکی از حقوق مسلم شهروندی است.

رسولی تاکید کرد: به عنوان خزانه‌دار شورای شهر تهران، نسبت به عدم ارسال گزارش‌ از وضعیت درآمد و هزینه‌های شهرداری به‌ صورت ماهانه به خزانه‌داری شورای شهر به شهرداری تذکر می‌دهم و امیدواریم این گزارش‌ها برای ماه های فروردین و اردیبهشت به  تفکیک به شورا ارسال شود.

خزانه دار شورای شهر تهران همچنین اظهار کرد: سیاست و رویکرد مدیریت جدید شهر تهران روشنگری و شفاف‌سازی است و یکی از ابزارهای تحقق این سیاست، ارائه مستمر گزارش‌ از درآمد و هزینه های شهرداری به افکار عمومی است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران

دریافت 41 MB

کد خبر 6089734

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی