Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی قزوین گفت: در بازدید از سه هزار واحد عرضه فرآورده های خام دامی در قزوین ۴۲ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله کلهر با اعلام این خبر افزود: در این بازدیدها که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون توسط کارشناسان این اداره انجام شده است، بیش از ۸۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف نیز کشف و معدوم‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این بازدیدها از مراکز عرضه، سردخانه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خدمات رفاهی بین راهی و به طور کلی واحدهای مرتبط با فرآورده های خام دامی انجام شد.

کلهر با بیان اینکه ۱۴ تیم سیار نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در سطح شهرستان‌ها فعال بودند، گفت: هر واحد به طور میانگین سه مرتبه مورد بازدید واقع شده و در این میان با ۴۰ خودروی حمل فرآورده های خام دامی که شرایط مناسب نداشتند طبق ضوابط قانونی برخورد صورت گرفت.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی قزوین بر تشدید نظارت های بهداشتی توسط این اداره تاکید کرد و اظهار داشت: اماکن تولیدی، فرآوری، نگهداری و ناوگان حمل و نقل فرآورده های خام دامی تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی بوده و باید بر رعایت ضوابط بهداشتی به منظور حفظ سلامت مواد غذایی اهتمام داشته باشند.

کلهر از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال شماره تلفن مواد غذایی ناوگان حمل و نقل قزوین دامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان