Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شب گذشته در برخی از شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر مخدوش شدن عبارت مقدس «الله» در پرچم کشورمان در یکی از بزرگراه های تهران منتشر شد.

در این خبرها آمده بود که بعد از نصب وارونه پرچم «یا فاطمه الزهرا» در بزرگراه کردستان، این‌بار شاهد نصب پرچم مقدس ایران با بریدن آرم الله و بصورت مخدوش در بزرگراه حکیم (تقاطع یادگار) هستیم! چه کسی پاسخگوی این اقدامات توهین‌آمیز و غیر قابل توجیه در شهرداری تهران است؟

برای آنکه صحت این موضوع را بسنجیم به سراغ مسؤولان شهری رفته و مشخص شد اصل ماجرا چیز دیگری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان داد که این پرچم به دلیل وزش باد و گیر کردن پارچه پرچم به میله فلزی پاره شده و البته به سرعت و پس از مطلع شدن از این حادثه پرچم تعویض شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بزرگراه حکیم وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!