Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@02:46:01 GMT

اعتراض ترامپ به طرح بسته تشویقی اروپا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۱۴۳

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تلگراف، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در پیامی توئیتری به طرح «ماریو دراگی»، رئیس بانک مرکزی اروپا، برای ارائه بسته تشویقی به این بلوک واکنش نشان داد. 

پیشتر دراگی گفته بود که در صورتی که چشم‌انداز اقتصادی منطقه بهبود پیدا نکند، «ممکن است بسته‌های تشویقی بیشتری در حوزه پولی یورو تزریق شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام این خبر ارزش یورو در برابر دلار کاهش یافت. 

ترامپ در واکنش به این خبر در پیامی توئیتری اعلام کرد: «ماریو دراگی اعلام کرده که بسته‌های تشویقی بیشتری در راه است و این باعث شد یورو در برابر دلار ارزشش را از دست بدهد. این باعث می‌شود آن‌ها به‌شکلی غیرعادلانه بتوانند با راحتی بیشتری با آمریکا رقابت کنند. آنان مدت‌هاست که همواره با چین و دیگر کشورها از این قضیه قسر در رفته‌اند.»     

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی اروپا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • یورو رکورد زد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان