Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@11:31:33 GMT

خانم گل فوتبال بانوان:همه موقعیتها را گل می کنم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۳۳۹

خانم گل فوتبال بانوان:همه موقعیتها را گل می کنم

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران با گل هایی که در دیدار اخیر شهرداری بم به ثمر رساند توانست رکورد بیشترین گل زده در تاریخ لیگ برتر بانوان را به نام خود بزند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو بازی تا پایان بازی های این دوره از لیگ برتر باقی مانده است زهرا قنبری نه تنها توانسته عنوان خانم گلی این فصل از فوتبال ایران را به دست بیاورد که در کنار آن با به ثمر رساندن 50 گل(منهای دو بازی باقی مانده) رکورد بیشترین گل زده توسط مهاجمان فوتبال ایران در تاریخ لیگ برتر بانوان را جابجا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق تاریخی با زهرا قنبری، به صحبت پرداختیم تا نظر او را درباره قهرمانی دوباره در لیگ برتر و همینطور دبل خانم گلی این رقابت ها به صحبت بپردازیم.

 

حق بازیکنان را برای خانم گلی ضایع نمی کنم

 

من فصل پیش هم توانستم به عنوان خانم گلی رقابت های لیگ دست پیدا کنم و خداراشکر امسال هم از این عنوان خودم دفاع کردم. البته باید بگویم اصولا نوع بازی من به گونه ای نیست که همه فرصت ها را بخواهم استفاده کنم و یا از بازیکنان بخواهم همه توپ های آخر را به من بدهند. بهرحال من هم مانند همه فوتبالیست ها برایم مهم است که تیمم نتیجه بگیرد و به همین دلیل سعی نمی کنم برای رسیدن به عنوان خانم گلی، حق تیم و بازیکنان را ضایع کنم.

 

به دنبال رکوردزنی نبودم

 

من اصلا نمی دانستم در این باره رکوردی وجود دارد و پس از آنکه به آن رسیدم در رسانه ها دیدم که رکورد زده ام. من امسال می خواستم رکورد گلزنی خودم را بشکنم اما در همین هفته های پایانی تازه فهمیدم رکورد گلزنی در لیگ هم وجود دارد.

 

از همان هفته های اول امتیاز نمی دادیم

 

ما از همان هفته های اول نمی خواستیم به تیمی امتیاز بدهیم و واقعا عزممان را برای قهرمانی آن هم با صلابت کامل جزم کرده بودیم و این هم طبیعی بود که همه تیم ها وقتی روبروی ما ایستادند سعی می کردند تمام تلاششان را برای نباختن به کار ببندند و همین کار را برای ما سخت کرده بود.

 

سه چهار تیم روبروی ما قرار نگرفتند

 

در لیگی که به اتمام رسید دو سه تیم اصلا روبروی ما قرار نگرفتند و این خیلی بد است که برخی تیم ها به دلیل مسائل مالی نمی توانند در بازی های خود به میدان بروند و به این ترتیب امتیازات را از دست بدهند. البته وقتی تیمی برابر مثلا تیم ما حاضر می شود درست است بازی سه بر صفر می شود اما برای بازیکنان گلزن خیلی بد است که درآن دیدار گلی را نمی تواند به ثمر برساند. متاسفانه این موضوعات گویا حل شدنی نیست. باور کنید بازی های تیم های بانوان بسیار هم زیباست و خیلی راحت می توان برای آن اسپانسر پیدا کرد.

 

دو بار خانم گلی و یک بار هم بهترین بازیکن لیگ

 

سال گذشته هم من خانم گل شده بودم اما امسال اصلا با هدف خانم گل شدن پا به بازی ها نگذاشتم اما خب با پیشرفت روند تیمی، این اتفاق هم افتاد که من بتوانم برای دومین سال پیاپی خانم گل شوم. من به غیر از دو فصل اخیر که توانستم خانم گل شوم در سال 94 هم به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران انتخاب شده بودم که همه آنها با همکاری تیمی به دست آمد و از این بابت بسیار خوشحالم.

 

برای تیمم هر جا که بگویند بازی می کنم

 

من همیشه برای اینکه بخواهم در تیمم تاثیرگذار باشم به عضویت آنها درمیایم و به همین دلیل موفقیت تیم برای من در اولویت است و به همین دلیل در برخی از بازی ها پست بازی من تغییر می یافت و این اتفاق در برخی اوقات گلزنی را از من دور می کرد. به طور مثال به دلیل نیاز تیم برای حضور من در پست هافبک، حتما این کار را می کردم و از دروازه حریف دور می شدم اما خیالم راحت بود که در نهایت این اتفاق به سود تیممان است. در هر صورت هر جا که تیم به حضور من نیاز داشت در خدمت بودم. از فوروارد و وینگر و هافبک وسط تا امور دفاعی و ...!

 

هر سه موقعیت گل، سه گل برای من دارد

 

نوع بازی من این طور است که از کمترین فرصت ها گلزنی می کنم. من بازیکنی نیستم که از 10 موقعیت گل یکی از آنها را تبدیل به گل کنم. من هر موقعیتی را با گل تمام می کنم. من بازیکنی هستم که از سه موقعیت گل، سه گل برای تیمم به ثمر می رسانم .

هر روز برای تیم ملی تاسف می خورم

ناراحت کننده ترین اتفاقی که برای من افتاد به تیم ملی برمی گردد. تیم ما فوق العاده بود و ما می توانستیم حتی به عنوان تیم شگفتی ساز این بازی ها راهی مرحله نهایی شویم. تنها اتفاق بد برای آن تیم شکست در بازی اول بود و همه چیز را تغییر داد. هرکسی بازی های تیم ملی را می دید لذت می برد و باید تاسف خورد که چرا نتوانستیم صعود کنیم.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورود کمپین ستاره ها فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بعد از گل اول شانس داشتیم که گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم ولی گل ساده و راحتی خوردیم و دو یا سه شانس خوب را از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بین دو تیم خوب برگزار شد؛ هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس‌هایی را ساختند ولی نمی‌دانم باید چه‌کار کنیم که پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول بهتر شروع کرد و این موضوع طبیعی بود چون در خانه بازی می‌کردند، افزود: بعد از آن کنترل بازی را به دست گرفتیم و گل زدیم و بعد از گل شانس داشتیم که گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم ولی گل ساده و راحتی خوردیم و دو یا سه شانس خوب را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه دو تیم تلاش کردند که گل دوم را هم بزنند، تصریح کرد: این اتفاق برای ما از اول فصل افتاده است که خوب بازی و کنترل می‌کنیم ولی در انتها بازی مساوی است و نمی‌توانیم سه امتیاز بگیریم اما به‌طور کلی از روشی که پیش می‌رویم، راضی هستم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به راحتی دو امتیاز بازی را از دست دادیم، گفت: سعی کردیم سبک گل گهر را تغییر دهیم و در زمین شروع به بازی کنیم ولی به نظر خودم لیاقت این را داشتیم که حتی امتیاز بیشتری بگیریم؛ ما راهمان را ادامه می‌دهیم و امیدوارم مصدومان ما کم کم برگردند.

وی با ابراز امیدواری از بهبودی مصدومیت بازیکنان تیم گل گهر ادامه داد: معتقدم تا این لحظه شایسته امتیازات بیشتر بودیم و به مس رفسنجان تبریک می‌گویم؛ تیم‌خیلی خوبی است و سبکشان تغییر کرده است و این روشی که بازی می‌کنند را دوست دارم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران، وضعیت چمن ورزشگاه شهدای مس رفسنجان را خیلی خوب توصیف کرد و شرایط آب و هوایی و باران را کمی مشکل‌ساز دانست و افزود: ما تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم کل تیم را در اختیار داشته باشیم ولی در نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشتیم و به خاطر مصدومانی که از دست دادیم، حتی در یازده نفر اول هم مجبور بودیم تغییر بدهیم.

کد خبر 749885

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان