Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقدیری گفت: با طراحی دوره‌های مهارت افزایی تلاش کردیم، مدارس صدرا را در انجام تحقق بیانیه گام دوم به دانش آموزان واگذارکنیم و این مدارس می‌توانند بیانیه گام دوم را محقق کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در گفتگو با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در مورد دوره‌های «آموزشی و مهارت افزایی مدیران جوان مدارس صدرا» اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه دانش آموزان نخبه دوره متوسط دوم مدارس صدرا برگزارمی‌شوند و در هر دوره ۱۴۰ نفر شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام تقدیری افزود: محتوای این دوره‌ها به نحوی طراحی شده که علاوه برتوانمندسازی دانش آموزان، تلاش می‌کند آنها را با مسائل بیانیه گام دوم به خوبی آشنا کند و یک رویداد فعالیتی، گروهی و برنامه‌ای را توسط دانش آموزان به انجام برساند.
وی افزود: با طراحی دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی مدیران جوان مدارس صدرا تلاش کردیم، این مدارس را در انجام تحقق بیانیه گام دوم به دانش آموزان واگذار و آنها را در مسیر رشد مدارس درگیر کنیم و این فعالیت‌ها توسط گروهی در سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رصد، دنبال و پی‌گیری می‌شوند.
تقدیری با بیان اینکه چهاردوره آموزشی و مهارت افزایی دانش آموزان نخبه مدارس صدرا در تابستان امسال برگزار می شوند تصریح کرد: مدارس صدرا می‌توانند گفتمان انقلاب را تبدیل به برنامه کرده و برای تحقق در جامعه، آن را دنبال کنند.
رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به این موضوع که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم مسئولیت‌های انقلاب را بر دوش جوانان گذاشتند اذعان داشت: مدارس صدرای ولایت به‌عنوان کانون مدارس انقلاب اسلامی تلاش می‌کند با برگزاری «دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی مربیان جوان» نقش مؤثری در رشد، اعتلا و تربیت نسل مهذب؛ نخبه، انقلابی، مسئولیت‌پذیر و پرنشاط برای تحقق بیانیه گام دوم ایفا کند.
تقدیری گفت: همچنین دوره‌های «روشنا» ویژه تمام دوره‌های آموزشی مدارس دخترانه صدرای ولایت، گامی نو در مسیر رشد و تعالی معرفت دینی و انقلابی دانش آموزان دختر برمی‌دارد که این دوره‌ها با مشارکت جامعة الزهرا سلام الله علیها، مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام و مدرسه علمیه کوثر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شوند.
حجت‌الاسلام حامد تقدیری در پایان سخنان خود یاد آورشد: دوره‌های تربیت مربیان جوان؛ ویژه بانوان مربی صدرا با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی قم و مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام خواهران در راستای تربیت و مهارت افزایی مربیان جوان در تابستان ۹۸ برگزار می‌شوند. سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در این دوره‌ها تلاش می‌کند چشم اندازی را نسبت به آینده دختران تراز انقلاب اسلامی و مسئولیت‌ها و نقش آنها براساس بیانیه گام دوم و مطالبات مقام معظم رهبری، مشخص کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید، جامعه کارگری و کارفرمایی است و این امر با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبان سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با گرامیداشت یاد شهدای کارگر اظهار کرد: تلاش در جهت تأمین معیشت خانواده‌، مانند جهاد در راه خداست.

وی با تأکید بر اینکه کار، بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند، افزود: کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وزیر کار با بیان اینکه به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم و توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، گفت: پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار امروز با کارگران، تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت قرار می‌دهیم.

مرتضوی بیان کرد: امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی پدیدار می‌شود و همه توان دولت در این راستا به همگرایی رسیده است.

وی محوریت شعار سال جاری را تأکید بر نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید دانست و گفت: رکن جهش تولید، جامعه کارگری و کارفرمایی است و توجه به جهش تولید با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقتدار امروز کشور را مرهون مجاهدت کارگران عنوان کرد و افزود: همه این موارد با سرپنجه تدبیر و تخصص نخبگان کارگری محقق شده است.

مرتضوی با اشاره به معرفی منتخبان کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان گفت: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید به‌خوبی دنبال شود.

وی برگزیدگان جشنواره امتنان را سفیران جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید خطاب قرار داد و تأکید کرد: کارگران نمونه در حوزه‌های فولاد، انرژی، معادن، پزشکی و کشاورزی، باید راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شد که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شده است.

مرتضوی اظهار داشت: در حوزه مسکن کارگران هم می‌توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد و می‌توان شاهد افزایش بهره‌وری بود.

کد خبر 747832

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟