Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@12:44:58 GMT

قتل دلخراش دختر ۲ ساله در آغوش مادر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۸۷۹۵

خراسان نوشت: جوان ۲۲ ساله ای به نام «سجاد» بستگان و آشنایانش را به جشن تولدی دعوت کرد که قصد داشت پایان خدمت سربازی اش را نیز جشن بگیرد، اما او بعد از برگزاری جشن و در اواخر شب از منزل پدربزرگش (محل جشن) بیرون آمد تا نزد دوستش برود.

او با «میلاد» در سه راه دانش مشهد قرار گذاشته بود ولی زمانی که از پل عابر پیاده به آن سوی بزرگراه عبور کرد تا سر قرار برود به دلیل نامعلومی با یکی از نگهبانان کارگاه های سنگ بری درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبانان نیز که نمی خواستند کار به نزاع و پلیس کشیده شود، از کارت ملی آن جوان با گوشی تلفن همراه عکس گرفتند که اگر حادثه ای رخ داد بتوانند او را به پلیس معرفی کنند.

 جوان ۲۲ ساله که مدعی بود به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی، مست شده است، کمی آن سوتر، ناگهان تکه آجری را از روی زمین برداشت و به طرف یک خودروی عبوری پرت کرد. این تکه آجر فضا را شکافت تا این که به سر دختر بچه ۲ ساله ای خورد که در صندلی خودرو و در آغوش مادرش به خواب ناز رفته بود

مادر که وحشت زده دستان خون آلودش را دید، با چشمانی مضطرب و حیران، جیغ کشید و این گونه پدر دختر به سوی مرکز درمانی حرکت کرد اما شدت اصابت تکه آجر به حدی بود که دیگر آسنای ۲ ساله نفس نمی کشید.

با اعلام این خبر از سوی نیروهای انتظامی به قاضی، کارآگاهان با استفاده از دوربین های مدار بسته محلی تصویری از این جوان مظنون به دست آوردندو به محل سکونت متهم به سنگ پرانی در منطقه قاسم آباد عزیمت کردند ولی او به همراه مادرش که آن شب به عنوان مهمان پسرش به جشن تولد آمده بود، از محل گریخته بودند.

ردیابی های اطلاعاتی کارآگاهان حکایت از آن داشت که متهم به سوی شهرهای شمالی کشور رفته است چرا که مادرش نیز پس از طلاق از شوهرش در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می کرد به همین دلیل کارآگاهان شبانه با دستور قضایی عازم شمال شدند و  او را به دام انداختند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 848873 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر