Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با رییس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان البرز دیدار و گفت و گو کرد.

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران و جهادگران سازمان جهاد کشاورزی اذعان کرد: تلاش جهادگران عزیز سازمان جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات و نیز بهره مندی هر چه بیشتر عموم شهروندان از موهبت های الهی ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آرمان عدالت خواهی و بهرمندی عموم ابنا جامعه از رفاه و امکانات در جمهوری اسلامی ایران گفت: عزیزان جهادگر زمانی در جبهه ها برای رزمندگان اسلام راه سازی و سنگر سازی می کردند و پس از پایان جنگ نیز برای رفع خرابی های به جا مانده از 8 سال جنگ تحمیلی تلاش کردن و امروز نیز ماموریت خود را در زمینه های کشاورزی که بسیار هم حائز اهمیت است ادامه می دهند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خاتمه همه ما در هر سازمانی و در هر سمتی خدمتگزاران ایران اسلامی هستیم و امیدواریم وظایف خود را به بهترین شکل برای پیشرفت و موفقیت کشور عزیزمان انجام دهیم.

 3001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد