Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@00:22:52 GMT

نحوی نژاد به عنوان مدیرکل بهزیستی گیلان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۶۱۵

نحوی نژاد به عنوان مدیرکل بهزیستی گیلان معارفه شد

«حسین نحوی نژاد» امروز (۲۸ خرداد) طی مراسمی به عنوان مدیرکل بهزیستی گیلان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی گیلان عصر امروز(سه‌شنبه، ۲۸ خرداد) با حضور وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور، مسئولان استانی، شهرستانی و مددجویان بهزیستی استان در سالن بانک صادرات رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم از زحمات چهار ساله دکتر محمدرضا پارسی تقدیر و حسین نحوی نژاد به‌عنوان مدیرکل بهزیستی گیلان معارفه شد.

 

حسین نحوی‌نژاد تا سال ۹۴ به عنوان مدیرکل بهزیستی گیلان مشغول فعالیت بوده و بعد از آن معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور شد که با حکم جدید قبادی دانا مجددا به‌عنوان مدیرکل بهزیستی گیلان معارفه شد.

 

در حکم وی بر مدیریت بهینه سرمایه‌های انسانی، تلاش در راستای نهادینه‌سازی اخلاق و رفتار حرفه‌ای، ظرفیت‌سازی مستمر در راستای معرفی هدفمند خدمات سازمان و توسعه سهم مشارکت‌های مردمی، تعهد و التزام به بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت سطح خدمات تخصصی، تمرکز بر حل مسائل و مشکلات ویژه منطقه و ارتباط موثر فعال با واحدهای راهبردی و سیاستگذار ستادی اکید شده است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل بیرجند دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های مساجد غنی سازی اوقات فراغت خبرگزاری شبستان روزنامه مدیرکل بهزیستی گیلان تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است