Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@04:12:47 GMT

"محمد مرسی" در کجا دفن شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۹۶۴۶

'محمد مرسی' در کجا دفن شد؟

رسانه‌های خبری اعلام کردند که جسد رئیس‌جمهور مخلوع این کشور با حضور خانواده و وکلایش و در میان تدابیر شدید امنیتی، در شرق قاهره به خاک سپرده شد.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های خبری، بامداد امروز- سه‌شنبه- اعلام کردند که جسد «محمد مرسی» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور با حضور خانواده و وکلایش و در میان تدابیر شدید امنیتی، در شرق قاهره به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور سابق مصر، عصر دیروز در جریان حضور در جلسه محاکمه‌اش در دادگاه به اتهام «جاسوسی برای قطر»، غش کرد و بعد از انتقال به بیمارستان، در سن 67 سالگی درگذشت.

«عبدالله» پسر محمد مرسی، روز گذشته اعلام کرده بود که مقام‌های مصر اجازه دفن پدرش در آرامگاه خانوادگی را نداده است.

وی در گفت‌وگو با «رویترز»، گفته بود: «خانواده محمد مرسی نمی‌دانند جسد مرسی کجاست و هیچ کس تماسی با ما نگرفته است. ما نمی‌دانیم او را غسل خواهند داد یا نماز میت بر او خواهند خواند یا نه؟»

یک منبع نزدیک به خانواده مرسی نیز به خبرگزاری «آناتولی» اعلام کرده بود، مقام‌های مصر درخواست خانواده او برای دفن پیکرش در مقبره خانوادگی‌ در زادگاهش در روستایی در استان الشرقیه در شمال کشور را نپذیرفتند و خانواده مرسی با مقام‌های مصری در حال مذاکره برای دفن جسد او در زادگاهش هستند.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، آنتونوف روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

بایدن ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری