Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ نماینده فدراسیون جهانی مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ خناری نژاد را که در پی دوپینگ ژیمناست قزاقستان بدست آمده بود به ایران داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون ژیمناستیک؛ پس از پیگیری‌های زیاد فدراسیون ژیمناستیک بالاخره مدال برنز هادی خناری نژاد در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۵ آسیا در هیروشیما به این ورزشکار و کاپیتان سابق تیم ملی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدال در حاشیه رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی آسیا در اولانباتور مغولستان از طرف نماینده فدراسیون جهانی، به محمدرضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی تحویل داده شد.

هادی خناری نژاد در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی ۲۰۱۵ آسیا در هیروشیمای ژاپن به مقام چهارم وسیله دارحلقه دست یافته بود که با مثبت اعلام شدن دوپینگ عزیربیک ژیمناست قزاقستان و نفر سوم این مسابقات، مدال برنز به خناری نژاد تعلق گرفت.

هشتمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی اولان باتور مغولستان از فردا آغاز می‌شود. در نخستین روز این مسابقات نمایندگان ایران در دور مقدماتی حرکات زمینی، خرک حلقه و دارحلقه به مصاف حریفان خود می‌روند. مسابقات در وسایل پرش خرک، پارالل و بارفیکس هم پس فردا برگزار خواهد شد.

تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان با ترکیب سعیدرضا کیخا، محمدرضا خسرونژاد، مهدی الفتی، مهدی احمد کهنی و ایمان خاموشی در این مسابقات شرکت کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژيمناستيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت