Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت منصوربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهید علی‌غیوری زاده، فردا چهارشنبه، 29 خرداد، ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مراسم برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است، افزود: یکی از این برنامه‌ها رونمایی از جدیدترین اثر صادق اکبری با عنوان میهمان حسین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق اکبری آثار فاخری را از جمله «وعده صادق» و «چشم‌های محسن» را در کارنامه‌ی خود دارد.
سردار شهید «علی غیوری زاده» در سال ۱۳۳۲ در بخش ملکشاهی در استان ایلام به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های حساسی چون حفاظت اطلاعات، فرمانده گردان، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر امیرالمؤمنین (ع) ایلام را عهده‌دار بود و در عملیات‌های والفجر ۳ ، والفجر ۵ ، والفجر ۹ ، والفجر ۱۰ ، کربلای ۱ ، کربلای ۴ ، کربلای ۱۰ ، نصر ۴ و نصر ۸ حضوری فعال داشت .
علی غیوری‌زاده در 29 خرداد،  1367 در مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی یادواره شهدا قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود