Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داوود محمدی» در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، از ارسال گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره پرونده زمین خواری به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و یادآورشد که گزارش این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در حوزه زمین خواری، اخیراً برای قرائت در صحن علنی مجلس، به هیأت رئیسه ارسال شد.

نماینده مردم قزوین وآبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همزمان برای رسیدگی، به قوه قضائیه ارسال شده تا با تخلفات به درستی برخورد شود، البته خوشبختانه با کمک دستگاه قضا صدها هکتار از اراضی تصرف شده توسط زمین خواران به بیت المال و منابع طبیعی برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس ادامه داد: اغلب پرونده های زمین خواری مربوطه به استان های شمالی کشور از جمله گیلان، مازندران و گلستان، استان تهران از جمله دماوند، فیروزکوه و آبسرد و استان های دیگر بود که کمیسیون اصل ۹۰ به تمام این موضوعات رسیدگی کرده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری