Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-03@04:00:47 GMT

شرایط امروز سخت‌تر از زمان جنگ است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۶۳۵

شرایط امروز سخت‌تر از زمان جنگ است

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه امروز بعدازظهر در مجمع عمومی تشکل مردم نهاد "مجمع وزیران ادوار" در سازمان مدیریت صنعتی، اظهار کرد: شرایط امروز از زمان جنگ سخت‌تر است چرا که آن زمان می‌توانستیم نفت صادر کنیم و امروز هیچ نفتی به اسم ایران نمی‌توانیم بفروشیم و در زمینه انتقال ارز هم با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نه‌تنها فروش نفت با سختی‌های بسیاری مواجه شده بلکه نمی‌توانیم حتی اگر نفت را فروختیم، پول آن را به راحتی وارد کشور کنیم در حالیکه آن زمان این مشکل وجود نداشت و هم‌اکنون برای خرید و فروش کالاهای دیگر نیز از جمله فرآورده‌های نفتی، با مشکل مواجه هستیم.

وزیر نفت ادامه داد: آمریکا در شرایط کنونی در هیچ زمینه‌ای علیه ملت ایران کم‌کاری نکرده و کم نگذاشته است و تنها تفاوت شرایط امروز با شرایط جنگی ابتدای انقلاب این است که دود و آتش و خون در کار نیست و به همین دلیل آنطور که آن زمان احساس می‌شد، امروز قابل درک نیست اما با تمام توان و قدرت در حال تلاش و کار هستیم تا بتوانیم از شرایط سخت کنونی عبور کنیم و اگر مشکلات در داخل کشور حل شود، مسائل خارجی و بین‌المللی قابل حل است.

او که برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های شهید تندگویان وزیر وقت نفت در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ به سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی آمده بود، گفت: شهید تندگویان شخصیت انقلابی، زجر کشیده و زندان رفته‌ای بود و در خانواده‌ای متدین متولد شد و در همان ماه اول جنگ که برای رسیدگی به پالایشگاه آبادان به این شهر مسافرت کرده بود، از سوی عراقی‌ها اسیر و نهایتاً شهید شد و هنوز نقاط مبهمی در نوع و چگونگی شهادت ایشان وجود دارد.

زنگنه افزود: شهید تندگویان و خانواده متدین ایشان همیشه برای من یک الگو بودند و امیدواریم بتوانیم همه جا پای آنها بگذاریم که البته این جزو یکی از مشکلات کنونی ماست.

وی اظهار کرد: متأسفانه هم‌اکنون نسلی همچون شهید تندگویان در بین مدیران میانی و ارشد کشور در حال انقراض است؛ مدیرانی که برای خدا کار کنند و فقط به فکر پر کردن جیب خودشان نباشند.

وزیر نفت به همراه محمدرضا عارف، مسعود پزشکیان و جمعی دیگر از اعضای مجمع عمومی تشکل مردم‌نهاد "مجمع وزیران ادوار" از پسر شهید تندگویان به نمایندگی از پدرش و خانواده شهید فیاض‌بخش وزیر اسبق بهداشت، تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزير نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد

مردم یزد صبح امروز فرودگاه شهیدصدوقی یزد از پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس اسقبال کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078883 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید!
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد