Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی درباره مین‌گذاری و انفجار نفتکش ژاپنی توسط نیروهای ایرانی گفت: آمریکایی ها همواره عادت به چنین دروغ پردازی های دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی درباره مین‌گذاری و انفجار نفتکش ژاپنی توسط نیروهای ایرانی اظهار کرد: آمریکایی ها همواره عادت به چنین دروغ پردازی های دارند و این دروغ گویی‌ها کار هر روزه آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: آن‌ها قادر به تصمیم گیری درست سیاسی نیستند، و همین موضوع دلیل شکست آمریکایی‌ها است، آن‌ها قرار بود یک نظام سیاسی مطیع در عراق ایجاد کنند، اما امروز به چه رسیده اند؟ آنها مجبورند امروزه  شبانه به عراق بیایند، چرا خاورمیانه برای آن‌ها فقط شب است؟ ما خشکیده شدن سیاست آمریکا را در غرب آسیا می‌بینیم آن‌ها نگران و سرگردان هستند و نمی‌توانند از رژیم صهیونیستی محافظت کنند.   گفتنی است دو فروند کشتی نفتکش در دریای عمان روز پنجشنبه ۲۳ خرداد هدف حمله خرابکارانه قرار گرفتند، اولین شناور ساعت ۸ و۵۰ دقیقه صبح پنجشنبه در فاصله ۲۵ مایلی بندر جاسک ایران دچار حادثه شد و یک ساعت بعد، نفتکش دوم در فاصله ۲۸ مایلی این بندر دچار حریق شد. یکی از کشتی‌ها از قطر عازم تایوان و کشتی دوم از عربستان سعودی راهی سنگاپور بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟