Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@00:13:00 GMT

وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۶۱۴

وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، سرهنگ دوم مجید رنجبر کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از تیموری، در محور غرب به شرق آزادی از خیابان شهیدان و در مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از بوستان گفتگو تا همت، بزرگراه زین الدین در محور شرق به غرب از خروجی امام علی (ع)، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از پل خروجی امام علی (ع)، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، مسیر جنوب به شمال یادگار امام (ره) از شهید گلاب، مسیر شرق به غرب رسالت از شهید منصوری، مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی استادیوم و در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص ازشیشه مینا با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید