Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گلستان سید خلیل حسینی اظهار کرد: در طرح اوقات فراغت امسال با ایجاد پایگاه غنی سازی اوقات فراغت به دنبال بهبود و اصلاح فعالیت ها هستیم و باید به سمتی حرکت کنیم که این طرح فقط به فکر پر کردن اوقات فراغت بچه ها نباشد بلکه باید نیازها هم سنجیده شود و باعث شود بچه ها کارآفرینی را یاد بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح اوقات فراغت تابستان از ۱۰ تیر در مناطق سیل زده آق قلا اجرا می‌شود و برنامه ریزی لازم انجام شده تا در این شهرستان برنامه افتتاحیه داشته باشیم.

حسینی گفت: در سال گذشته ۸۰ هزار دانش آموز در یک هزار و ۲۳ مدرسه و پایگاه اوقات فراغت شرکت کردند و براساس پیش بینی ها امسال تعداد پایگاه ها به هزار و ۲۰۰ و تعداد دانش آموزان به ۱۰۵ هزار نفر خواهد رسید.

کد خبر 4644980

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک پست، در بیانیه اداره پلیس شهر مونت هورب، آمده است: افسران این اداره به دنبال دریافت گزارش مشاهده یک دانش‌آموز مسلح در محوطه این دبیرستان به محل اعزام شدند.

بر اساس این بیانیه، در زمان ورود افسران پلیس به محل، این دانش‌آموز مسلح هنوز موفق به ورود به داخل دبیرستان نشده بود و تهدید وی در بیرون ساختمان این مدرسه خنثی شد.

جاش کاول دادستان کل ایالت ویسکانسین نیز در جریان یک نشست خبری با بیان اینکه در پی این حادثه هیچ‌کس در داخل این دبیرستان آسیب ندیده است، خاطرنشان کرد: وزارت دادگستری ایالتی در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه تیراندازی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموز دانش آموزان توجه کنند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند