Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هریک از واحدهای استانی این دانشگاه در شهرهای مختلف براساس شعار سال و برنامه ریزی درون سازمانی به تولید محصولات متنوع و مورد نیاز هر شهر می پردازد.به گزارش بلاغ،محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به تغییر و تحول درون سازمانی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه در سال جاری ایجاد یک مسیر علمی و پژوهشی برای همه واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور است، به طوری که از این به بعد هر واحد دانشگاهی به صورت متمرکز یک هدف خاص را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هریک از واحد های استانی  این دانشگاه در شهرهای مختلف  براساس شعار سال و برنامه ریزی درون سازمانی به تولید محصولات متنوع و مختلف نیاز هر شهر می پردازد.

زمانی تصریح کرد: در اجرای ساماندهی واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور هر یک از آنها بر اساس اقلیم و محصول اصلی آن منطقه از جغرافیای زیستی خود به تولید می پردازد که نه تنها کار آفرینی می شود بلکه افزایش تولیدات را با کیفیت بالا در پی دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو