Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بخشداری معمولان با بیان اینکه ۸روستای بخش معمولان باید جابه‌جا شود گفت: تمام مطالبات و تسهیلات سیل‌زدگانی که در چادر اسکان داشتند توسط بنیاد انقلاب اسلامی پرداخت‌شده و چادرهای هلال‌احمر جمع‌آوری شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سیدحبیب‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: ضلع غربی روستای چم‌شهران جانمایی شده وهشت واحد آن در حال احداث است، مابقی هم جانمایی شده و طی امروز و فردا ساخت‌وساز آن شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت روند احداث منازل مسکونی در روستای چم‌شهران از همه روستاها جلوتر است و پیش‌بینی می‌شود ظرف دو ماه آینده اولین واحد مسکونی شهرستان و بلکه استان لرستان در ضلع شرقی روستای چم‌شهران به بهره‌برداری برسد.

سرپرست بخشداری معمولان عنوان کرد: هشت روستای بخش معمولان از جمله دمرود بالا و پایین معمولان، ابراهیم‌آباد، زورانتل، دمرود امیربالا، دمرود امیرسفلی، دمرود امیر وسطی و چم‌شهران باید جابه‌جا شوند.

سپاه اردبیل 500 واحد مسکونی سیل‌زده بخش معمولان را بازسازی می‌کندآغاز عملیات ساخت‌وساز در شهر سیل‌زده معمولان؛ 276 واحد مسکونی ‌احداث می‌شود‌120 قطعه زمین به سیل‌زدگان معمولان واگذار شد

وی با بیان اینکه در دو نقطه بخش معمولان از جمله سالن ورزشی  شهرمعمولان و روستای زورانتل چادرهای هلال‌احمر را برای اسکان سیل‌زدگان برپا کردیم که در هر دو نقطه جمع‌آوری شدند، عنوان کرد: کلیه مطالبات و تسهیلات کسانی که در چادرها بودند توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده‌است.

موسوی گفت: پاکسازی باغات منطقه زیودار و بن‌لار در حال انجام و وضعیت خوبی دارد، بخش کمی از پاکسازی باقی مانده و انتظار داریم به‌زودی رفع شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه به دنبال بروز سیلاب در این مناطق بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند، افزود: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در این مناطق انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان