Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این کارگاه به همت مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل و با همکاری شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس کشور و پارک علم و فناوری استان، روز چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خاطرنشان کرد: کارگاه مذکور می‌تواند برای علاقه‌مندان بازار سرمایه و بورس،  دانشجویان رشته‌های مختلف از جمله اقتصاد، حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت کسب و کار، امور بانکی، سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌ها و صاحبان صنایع و تعاونی ها، فعالان و مدیران کسب و کارهای نوپا، فناوران مراکز رشد و پارک علم و فناوری و فعالان رسانه ای برای شرکت در جشنواره کشوری بورس و رسانه مفید باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: کارگاه آشنایی با قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و تأمین مالی شرکتی در سالن آموزشی پارک علم و فناوری استان اردبیل برگزار می‌شود و انتظار می رود از طریق تالار بورس، اتاق بازرگانی، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری  و مراکز رشد استان، علاقه‌مندان و فعالان بخش‌های مختلف در این کارگاه شرکت کنند.

اوچی اردبیلی، معرفی ساختار بازار سرمایه و آشنایی با نهادهای مالی، کارگاه ابزارهای تأمین مالی و پوشش ریسک و مکانیزم عملیاتی بازار سرمایه و آشنایی با روش‌های تحلیلی در معاملات را از بخش‌های مهم این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور مدیران سازمان بورس کشور در این کارگاه تصریح کرد: در این کارگاه دکتر یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی سازمان بورس به عنوان سخنرانی خواهند کرد و به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از سوی بورس اعطا خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تاثیرگذار حمایت می‌کند، گفت: علی‌رغم هزینه‌هایی که برگزاری این کارگاه در پی دارد اما با همکاری مناسب مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس کشور و پارک علم و فناوری استان اردبیل، ثبت‌نام و حضور برای علاقمندان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

اوچی اردبیلی افزود: متقاضیان می‌توانند ضمن تماس با مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل و یا مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان اردبیل نسبت به ثبت نام اقدام نموده و در این کارگاه یک روزه حضور یابند و یا با مراجعه به سایت www.impard.acecr.ac.ir  اطلاعات لازم را کسب کنند.                       

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل قرآن کارگاه قابلیت سرمایه گذاری تولید جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود