Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شمس‌اللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی گاز رسانی به ۸۷ روستا در مناطق مختلف این استان در حال اجرا است که با تکمیل و افتتاح طرح های گازرسانی در حال اجرا میزان پوشش شبکه گازرسانی در مناطق روستایی ایلام به ۹۴ درصد جمعیت روستایی در قالب ۴۶۵ روستا این استان افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت شبکه گاز رسانی شهری نیز افزود: هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری ایلام از شبکه گاز ۹۹ درصد جمعیت شهری استان است و تنها شهر های میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نبوده که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: کار اجرای شبکه داخلی گازرسانی این ۲ شهر باقی مانده (شهر های میمه و پهله زرین آباد) پایان یافته و هم اکنون خط تغذیه آنها در پنج فاز در حال اجرا است.

به گفته شس اللهی تا پایان سال جاری ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان تکمیل و همه شهرها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: در حوزه گازرسانی به صنایع و شهرک‌های صنعتی، عملیات گازرسانی به چهار شهرک صنعتی، هشت کارخانه آسفالت و ۲ کارخانه آجر در مرحله پیمان سپاری و انعقاد قرارداد است که عملیات گازرسانی آنها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

شمس اللهی با اشاره به میزان و حجم عملیات اجرایی طرح های گازرسانی در دست اجرا گفت: ۱۳۷ کیلومتر خط فلزی، ۳۴۲ کیلومتر اجرای شبکه و بیش از ۶۰۰۰ انشعاب تا پایان سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

وی از نشت‌یابی ۵۹۸ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه و ۳۵ هزار انشعاب علمک در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: این ارقام تا پایان سال ۹۸ به سه هطار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه و بیش از ۱۰۰ هزار انشعاب خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۸۷ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

۳۰۳۲/‏۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشترکان انشعاب ایلام شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری