Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خیرین در زمینه تعهدات خود پیرامون پروژه‌های سلامت محور خراسان‌جنوبی بسیار متعهدانه عمل کردند ولی برخی از پروژه‌ها به دلایلی برای افتتاح با مشکل رو به رو است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی بیان کرد: به واسطه فراهم نبودن برخی زیر ساخت‌ها چون برق و عدم تعهد دانشگاه علوم پزشکی و استانداری به سهم مشارکتی‌شان ۱۰ پروژه سلامت محور علی رغم اجرای تعهد خیرین هنوز افتتاح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به اینکه سهم خیرین در این پروژه‌ها حدود ۵۰ درصد بوده است، ادامه داد: بیشتر این پروژه‌ها مرکز خدمات جامع سلامت بوده است و در حال حاضر نیز دو پروژه در درمیان نیز آماده افتتاح است.

وی گفت: با همکاری یک ایران خیر ساکن در خارج از کشور دو پروژه سلامت محور را در قائن کلنگ‌زنی کرده‌ایم؛ افزود: یک پروژه مرکز جامع خدمات سلامت در نیمبلوک در ۵۳۵ متر مربع و یک پروژه دیگر نیز در شهر قائن با ۵۰۰ متر مربع است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی بیان کرد: سهم این خیر نیکوکار در این دو پروژه حدود یک و نیم میلیارد تومان است که امیدواریم در ارتقا بخش سلامت شهرستان قائن مؤثر باشد.

حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از ایرانیان خارج از کشور دل در گرو سرزمین خود داشته و در راستای گره‌گشایی از مشکلات گام برمی‌دارند، ادامه داد: سال گذشته مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی ۵-۶ خیر ایرانی ساکن خارج از کشور را جذب کرد.

وی یادآور شد: این خیرین حدود دو میلیارد تومان در ساخت پروژه‌های سلامت‌محور خراسان‌جنوبی کمک کردند.

کد خبر 4645069

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمود حسینی مجمع خیرین سلامت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود