Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: این منطقه آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استقرار صنایع خودروسازی است و در این زمینه ظرفیت های مطلوبی دارد.

 به گزارش عصر ایران  به نقل از ایرنا سید مهدی طباطبایی گفت: این منطقه از سال‌های گذشته در زمینه استقرار شرکت‌های فعال در حوزه صنایع خودروسازی مطرح بوده است و واحدهای صنعتی در آن استقرار دارند که هم اکنون نیز در زمینه تولید لیفتراک، موتور سیکلت های برقی و در آینده نزدیک خودروهای برقی به فعالیت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم همچنین با اشاره به تمایل شرکت‌های مشهور خودروسازی برای سرمایه گذاری در این منطقه، تاکید کرد: شرکت «فیات» زمینی برای استقرار واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خریداری کرده است.
وی ادامه داد: این شرکت سوله ای نیز در این منطقه اجاره و در حال وارد کردن تجهیزات خودروسازی بوده و به زودی سواری فیات در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تولید خواهد شد.

طباطبایی در خصوص مزایای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: این منطقه دارای مجوز عام است و همه نوع فعالیت اعم از تولیدی و تجاری در آن مجاز محسوب می‌شود، از این رو همه نوع فعالیت تولیدی، تجاری و خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان جریان دارد.


بخش سلفچگان یکی از بخش‌های پنج گانه استان قم است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد.
۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که از این تعداد حدود ۹۰ درصد مربوط به صنایع کوچک و متوسط است؛ همچنین بیش از ۵۳ هزار تن در واحدهای صنعتی استان فعالیت می‌کنند.
قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیات منطقه ویژه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف ی کدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی سواری پرشیا در محور ارومیه_سرو ۶ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع یک فقره تصادف در محور بین‌المللی ارومیه- سرو خبر داد.

وی در این راستا افزود: بعد از ظهر امروز در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750544

دیگر خبرها

  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود