Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:06:50 GMT

فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه تلمبار شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۰۳۶

فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه تلمبار شده است

شهردار کرمانشاه گفت: با تسهیل شرایط سرمایه گذاری و تسریع در صدور مجوزها، برای حضور سرمایه گذاران سنگ در کرمانشاه تمام خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سعید طلوعی در همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه که امروز (۲۹ خرداد) با حضور جمعی از مسئولان و سرمایه گذاران در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای امروز سرمایه گذاری مبنای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت در همه کشورها است و شهر ما نیز از این امر مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر کرمانشاه زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه گذاری، تحول و پیشرفت دارد، اما برای تحقق آن نیاز به همدلی، حرکت جمعی و کار گروهی داریم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در کنار ظرفیت‌های زیرساختی، مدیریت شهری کرمانشاه هم نگاه بلندی نسبت به سرمایه گذاری و مشارکت دارد و فضای لازم را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: در مدیریت شهری این دغدغه، عزم و اراده را داریم که از سرمایه گذاران استقبال کرده تا بتوانیم کارهای بزرگی را در شهرمان انجام دهیم.

طلوعی در ادامه خطاب به سرمایه گذاران گفت: از جانب مدیریت شهری و مسئولان کرمانشاه قول می‌دهم با تسهیل شرایط سرمایه گذاری و تسریع در صدور مجوزها، برای حضور سرمایه گذاران سنگ تمام بگذاریم.

وی اعلام کرد: سعی خواهیم کرد تا شرایط را برای سرمایه گذاران بگونه ای فراهم کنیم تا از سرمایه گذاری خود انتفاع برده و از سوی دیگر ما نیز شاهد تحول و آباد شدن شهرمان شویم.

وی اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در کرمانشاه تلمبار شده و از آنها استفاده نشده، لذا اینها فرصت‌هایی مهم برای حضور سرمایه گذاران هستند.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع اداری، تسهیل و سرعت بخشی به فعالیت سرمایه گذاران، کارگروهی را در شورای شهر تشکیل خواهیم داد.

طلوعی در خاتمه به ظرفیت‌های کرمانشاه همچون هم مرزی با کشور عراق، شرایط آب و هوایی مناسب و… اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه گذاران به ما اعتماد کنند، چرا که هدف ما آباد کردن شهر است و به همراهی سرمایه گذاران برای این مهم نیاز داریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمايه گذاري كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری اظهار کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری، وجود ۱۸۰۹ اثر ثبت شده ملی، پنج اثر ثبت جهانی و ۵۳ منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیایی ویژه، اظهار کرد: این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، آذربایجان‌غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

وی ظرفیت‌های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و افزود: زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم‌آب‌بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان خبر داده است و گفت: تلاش می‌شود ضمن معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری به سرمایه‌گذاران، روند سرمایه‌گذاری در استان روان‌سازی و امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در کمترین زمان تأمین شود.

معتمدیان ادامه داد: این سرمایه‌گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ سه هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی‌نظیر است.

کد خبر 747862

دیگر خبرها

  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو