Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@10:12:44 GMT

پلمب ۴۱ قهوه خانه و ۸ باشگاه متخلف در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۷۸۰۲

 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در نخستین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات که در پلیس امنیت عمومی برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله از طرح تعداد ۲۵۰ پرونده تشکیل و به مرحله اجرا گذاشته شد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: از این تعداد، ۱۴۲ پرونده در خصوص شرارت، درگیری، قدرت نمایی، درگیری مسلحانه، باجگیری، زورگیری، ضرب و جرح و تعداد ۸۲ پرونده در خصوص مزاحمت نوامیس و محلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: تعداد ۲۶ پرونده از ۲۵۰ پرونده به اجرا گذاشته شده در خصوص تهیه و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و … تشکیل شده است.

سردار رحیمی با اشاره به عمده سوابق و جرایم متهمین گفت: عمده سوابق و جرایم متهمین دستگیری شده در این طرح دارای سابقه شرارت، درگیری، ضرب و جرح، قدرت نمایی، باجگیری، مزاحمت نوامیس، مشروبات الکلی و مواد مخدر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شده که از این تعداد ۸ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور بوده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این طرح ۳۶۶ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰۷ نفر اراذل و اوباش سطح دار و عامل تخریب، شرارت، نزاع و درگیری و تعداد ۲۰۵ نفر مزاحمین نوامیس و محلات و تعداد ۵۴ نفر حاملین سلاح گرم و سرد، توزیع کنندگان مشروبات الکلی و … بوده اند.

وی با اشاره به کشفیات بدست آمده در نخستین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش گفت: در این مرحله از طرح ۲۷ قبضه انواع سلاح کمری، ۶۲ قبضه انواع سلاح سرد، ۲۲۱ عدد انواع فشنگ، ۴۸۵۴.۹ لیتر مشروبات الکلی، ۳۳۸ گرم انواع مواد مخدر، ۵ دستگاه شوکر، ۴ عدد افشانه کشف شده است.

سردار رحیمی اظهار داشت: ۳ انبار دپو مشروبات الکلی به صورت کامل پلمب شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به پاکسازی محلات، قهوه خانه‌ها، سفره خانه‌ها و … افزود: تعداد ۲۹۱ قهوه خانه و سفره خانه، ۱۷۱ مورد باشگاه بدنسازی، ۲۰ مورد پارک، ۶۶ مورد محلات پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۱ قهوه خانه پلمب و ۸ باشگاه بدنسازی که در آنها جرایم مختلف در حال رخ داده بود پلمب شد.

سردار رحیمی در پایان یادآور شد: اغلب سفره خانه‌ها و باشگاههای بدنسازی در محله‌های فرحزاد، ستارخان، تهرانپارس، خاک سفید، وحیدیه، نظام آباد، نارمک، اتابک، بی سیم، افسریه، مشیریه، مسعودیه، خزانه، نازی آباد، یاغچه آباد، علی آباد، فلاح، ابوذر، شهرک ولی عصر، ۱۳ آبان، شهرری، دولت آباد و جنت آباد بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سردار رحیمی قهوه خانه پلمب قهوه خانه سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت میلیاردی متصدی فروشگاه زنجیره‌ای برای عرضه خارج از شبکه گوشت منجمد خبر داد و   پرونده فروشگاه زنجیره‌ای متخلف برای عرضه خارج از شبکه ۱۳۰ کیلوگرم گوشت منجمد به ارزش ۳۶۷ میلیون ریال در شعبه بدوی دادگاه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک فروشگاه زنجیره‌ای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه