Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس روز چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام استان سمنان در سالن اجتماعات کمیته امداد شهرستان سمنان، افزود: نهادهایی هم چون کمیته امداد با دستگیری از نیازمندان و آموزش به آنها برای خودکفایی گام بلندی در توسعه و آبادانی کشور برمی دارند.

امام جمعه موقت سمنان یادآور شد: اعتبارهای در نظر گرفته شده برای ارائه تسهیلات بانکی به مدد جویان به منظور ایجاد اشتغال با سرمایه مطلوب از اقدام های مهم کمیته امداد امام (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: ارائه خدمات این نهاد در حوزه بهداشت و درمان سبب ارتقاء سلامت جامعه شده است.

عبدوس ایجاد اشتغال را مهم‌ترین عامل فقرزدایی جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: سهم ایجاد اشتغال کمیته امداد امام (ره) در کل کشور نشان از عزم جدی این نهاد در فقرستیزی و آزاد کردن نیازمندان از بند فقر دارد.

وی ادامه داد: تشکیل پرونده در زمینه‌های مختلف همچون اشتغال، بهداشت و تحصیل برای هر یک از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف برنامه ریزی درست برای ریشه کنی فقر نقطه قوت اقدام های این نهاد است.

امام جمعه موقت سمنان یادآور شد: این مساله در پیشبرد اهداف و سیاست‌های کمیته امداد امام (ره) مثمر ثمر است که می‌توان آن را در بخش‌های دیگر عملیاتی کرد.

در این آئین سید جواد رضوی مدیر کل سابق کمیته امداد استان سمنان تودیع و محسن مسعودیان راد به عنوان مدیر کل جدید معارفه شد.

۷۴۰۸/‏ ‏۹۸۹۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود