Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:10:49 GMT

استقلال؛ ۳ شکایت داخلی و یک پرونده سنگین خارجی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۰۵۷

استقلال؛ ۳ شکایت داخلی و یک پرونده سنگین خارجی

«استقلال با سه شکایت داخلی جدی و یک پرونده خارجی سنگین دست به گریبان است؛ پرونده‌هایی که باعث شده بود مهدی تاج بی‌آن‌که اسمی بیاورد بگوید این تیم در آستانه حذف از آسیاست.»

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «اگر چه دیروز پلیس ناچار شد برای متفرق کردن هواداران خشمگین پرسپولیس وارد عمل شود و خیابان پیروزان به حالت امنیتی دربیاید ولی این تنها حال پرسپولیس نیست که این روزها بد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال انگار شرایطی بدتر دارد. آبی‌ها که با پدیده ویرانگر بازیکنان اسمی بی‌قرارداد روبه‌روست، از طرفی دیگر با جیبی خالی نمی‌تواند پز یک مدعی قهرمانی داشته باشد چون جذب مربی خارجی و دستیارانش برایشان ۷۰۰ هزار یورو هزینه داشته و با مالیات و سایر آپشن‌های‌شان تقریباً بخش عمده‌ای از درآمدهایشان هوا می‌شود. البته امسال اسپانسرشان هم دبه کرده و می‌گوید برند تبلیغاتی‌شان با این نتیجه نگرفتن‌ها دیگر آن رقم بیش از ۵۰ میلیاردی نمی‌رسد.

اصلاً به همین خاطر است که امسال این همه دعوا و خواهش از وزیر و جنجال به راه افتاد تا آبی‌ها پولشان را بگیرند.

در این شرایط اما استقلال برای فرار از فاجعه ۱۵ میلیارد تومان پول نیاز دارد.

اینها تازه دسته‌گل مدیران قبلی هستند که برای تیم مدیریت جدید به ارث رسیده‌اند.

پژمان نوری برای ۴۵۰ میلیون تومان از قراردادی که به سال ۱۳۹۱ برمی‌گردد، از آبی‌ها شکایت کرده و اگر پولش را ندهند چون پرونده به AFC هم رفته غیر از کسر امتیاز در نهایت به حذف این تیم از آسیا می‌انجامد. تلخ‌تر این است که امیر قلعه‌نویی، مربی پیشین آبی‌ها دوباره از آنها شکایت کرده. او سال قبل دنبال پول‌هایش بود اما ندادند و حالا این بدهی منجر به حکم کسر امتیاز داخلی برای آبی‌ها شده است. دیگر پرونده محکومیت داخلی جدی هم آندو تیموریان است. او دو بار پیشتر شکایتش از استقلال را به AFC کشانده اما انگار هنوز چک‌هایش کامل پاس نشده و در کنار اینها هم ۳۵۰ هزار دلار پروپئیچ است که پرونده‌اش می‌شود رقمی چشمگیر در حدود ۴ میلیارد تومان.

پیش بینی مدیران استقلال برای حل و صاف کردن تمام بدهی‌های قبلی رقمی معادل ۱۵ میلیارد تومان است که اگر تا یک ماه آینده اقلاً این‌هایی را که منجر به حکم شده، سرانجامی برایش نیابند هم دو بار ۶ امتیاز از آنها کم می‌شود و ممکن است لیگ را با ۱۲ امتیاز منفی شروع کنند و البته پلی‌آفش ورودی لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست بدهند!»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟