Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:07:30 GMT

سیستان و بلوچستان| فرماندار جدید نیکشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۸۵۷۲

سیستان و بلوچستان| فرماندار جدید نیکشهر معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان نیکشهر در مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان و معتمدان استان و شهرستان معرفی شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیکشهر، علی زینی وند پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نیکشهر اظهار داشت: تاکنون 15 فرماندار جدید معرفی کردیم یا جا به جا شده‌اند که به اذعان کارشناسان وزارت کشور یکی از بهترین تیم‌های فرمانداران را سیستان و بلوچستان معرفی کرده و این افتخاری برای مردم استان است که پتانسیل‌های بی‌نظیری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استاندار سیستان و بلوچستان در مورد روند انتصاب فرمانداران ادامه داد: در انتصاب فرمانداران بر روی مولفه‌هایی از جمله توانمندی، قانون‌گرایی، پاکدستی، صداقت و شجاعت به شدت حساس بودیم. فرمانداران را از بین افراد مستقل انتخاب کردیم تا وابستگی به هیچ گروه، شخص یا جریانی نداشته باشند.

 وی با اشاره به اهمیت برگزاری و حضور پر شور مردم در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: فرمانداران در دستگاه‌های دولتی هیچ تعهدی نسبت به هیچ کاندیدایی ندارند، مخصوصاً در حوزه‌های جنوب استان با توجه به گستردگی حوزه‌های انتخابیه و فرمانداران مقتدر و توانمندی که منصوب می‌شوند؛ انتظار داریم یکی از بی‌نظیرترین، سالم‌ترین و پرشورترین انتخابات پیش رو را برگزار کنند.

شاخص اصلی انتخاب فرمانداران سیستان و بلوچستان اخلاق‌مداری و پاکدستی استسیستان و بلوچستان| فرماندار جدید کنارک معرفی شدادامه تغییر فرمانداران سیستان و بلوچستان/ 3 فرماندار با حکم وزیر کشور منصوب شدند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استاندار سیستان و بلوچستان افزود: فرمانداران باید پایه‌های محکمی در سالم‌سازی فضای انتخابات ایجاد کنند و طرفداران هر کاندیدایی که بخواهد سوءاستفاده کند و باعث التهاب فضا شود با اقتدار و اجرای تمام عیار قانون برخورد کنند.

زینی وند ضمن استقبال از انتقادات سازنده و ظرفیت فضای مجازی خطاب به جوانان و نخبگان، گفت: افتخار جمهوری اسلامی پذیرش انتقاد سازنده است و این دولت در سال‌های اخیر آماج انتقادات به حق یا ناحق بود و این خیلی سخت است که دولت عامل ایجاد شرایط به وجود آمده در کشور نباشد ولی پاسخگوی این وضعیت باشد.

وی ادامه داد: نخبگان، کاربران و صاحب نظران نیز باید در طرح انتقادات دقت عمل داشته باشند، هم از لحاظ شرعی، قانونی و انسانی موضوعی که مطرح می‌شود باید دقیق و مستدل باشد؛ چرا که نباید در فضای مجازی یا محافل عمومی آبروی شخصی افراد به بازی گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداران در واقع باید محور اتحاد، اجماع، آرامش و انتقادپذیری باشند و در مقابل انتقادات مردم مقاومت و اصرار نکنند، مگر در مواقع اضطراری که آن هم بایستی فقط با هدف روشنگری و تنویر افکار عمومی صورت گیرد. اتاق فرماندار باید محلی برای پمپاژ و تزریق اعتماد و آرامش به مردم باشد.

در پایان این مراسم ضیاءالحق هاشمزهی فرماندار سابق فنوج به عنوان فرماندار جدید نیکشهر معرفی شده و از خدمات صاحب‌گل صالحی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان