Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه پهناور بودن استان کرمان باعث بهانه برخی شرکت‌های خدمت‌رسان برای توسعه زیرساخت‌ها شده است گفت: توسعه زیرساخت‌ها در استان کرمان باید ضربتی انجام شود تا سرمایه‌گذاران دلسرد نشوند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل نفت و گاز استان که با حضور رئیس شرکت گاز و اعضای کمیسیون انرژی مجلس که در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد اظهار داشت: استان کرمان از استان‌های آخر کشور در تامین گاز بوده و بعد از استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پهناور بودن استان کرمان باعث بهانه برخی شرکت‌های خدمت‌رسان برای توسعه زیرساخت‌ها شده است گفت: توسعه زیرساخت‌ها در استان کرمان باید ضربتی انجام شود تا سرمایه‌گذاران دلسرد نشوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مهمترین مشکل ما در استان کرمان قاچاق سوخت است و درگیر آن هستیم افزود: تا حدی قاچاق سوخت در استان کنترل شده است.

وی با بیان اینکه هنوز چالش‌هایی در حوزه قاچاق سوخت در استان کرمان وجود دارد گفت: یک نمونه این چالش‌ها عدم مکان برای نگهداری سوخت کشف شده است.

معاون وزیر نیرو: استان کرمان به بیش از 2000 مگاوات برق نیاز داردوعده وزیر صنعت برای رفع موانع واحدهای تولیدی استان کرمانکرمان| مدیریت کلان کشور ریسک افزایش قیمت انرژی را نمی‌پذیرد

حسین امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه استان کرمان در گازرسانی زیر میانگین کشوری است اظهار داشت: گازرسانی در استان کرمان نیازمند توسعه است.

وی با بیان اینکه توسعه صنایع در استان به‌دلیل کمبود گاز و عدم گازرسانی قفل شده است گفت: اگر می‌خواهیم توسعه اتفاق بیافتد باید زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه در زرند نیروگاه برق در حال احداث است اما اگر گاز آن تامین نشود بهره‌برداری از آن به تعویق می‌افتد افزود: در جنوب استان کرمان ایجاد انبار نفت لازم است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است