Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اتفاق‌هایی که در بازی فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان رخ داد، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای از تعلیق سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ و احضار حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ) و عبدالکاظم طالقانی (رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان) خبر داد.

این در حالی است که به جز فتاحی که در جلسه کمیته اخلاق شرکت و توضیحاتش را نسبت به پرونده این بازی جنجالی ارائه کرده تاکنون بهاروند و طالقانی که ۲ عضو هیئت رئیسه فدارسیون فوتبال هم هستند، با وجود احضار از سوی این کمیته سه بار متوالی در جلسات کمیته اخلاق غیبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس شنیده می‌شود کمیته اخلاق با اتمام رسیدگی به این پرونده جنجالی، رای مورد نظر خود را صادر کرده و این رای روز‌های ابتدایی هفته آتی اعلام خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیته اخلاق فینال جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است. به نوشته لوپاریزین، امباپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

او گفت: می‌دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.

او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت. می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1229589 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی