Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستین اوساگونا، مهاجم ۲۸ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به ذوب آهن پیوست و عملکرد خوبی در این تیم داشت، پس از پایان لیگ هجدهم هنوز قراردادش را با سبزپوشان تمدید نکرده است و اگر تا روز پنج شنبه جواب قطعی خود را به مسئولان ذوب ندهد، آن‌ها به دنبال جذب بازیکن دیگری می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلی‌ترین دلیل اختلاف مهاجم نیجریه‌ای با ذوبی ها، مسائل مالی است که سبب شده تا قرارداد او هنوز تمدید نشود. علیرضا منصوریان به مدیران تیم پیام داده که اگر اوساگونا تا روز پنج شنبه جواب نداد، بازیکن جایگزینی را در نظر دارم که در آن صورت با او مذاکره کنید.

همچنین مسئولان تیم به محمدباقر صادقی اعلام کردند که تا فردا (پنج شنبه) جواب نهایی خود را برای تمدید قرارداد دهد تا با او نیز قرارداد جدیدی امضا شود.

ذوب تاکنون موفق به جذب بازیکنی نشده، اما قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرده است. البته محمدرضا حسینی و مظاهری نیز با عقد قرارداد به سپاهان و تراکتورسازی پیوسته اند و وضعیت کریستین اوساگونا، محمدنژاد مهدی و محمدباقر صادقی نیز مشخص نیست.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: به اوساگونا برای تمدید قرارداد پیشنهاد دادیم، اما اختلاف مالی وجود دارد که تا روز پنج شنبه به او فرصت دادیم تا وضعیت خود را مشخص کند. همچنین علیرضا منصوریان اعلام کرد که اگر اوساگونا تا روز پنج شنبه جواب نداد، بازیکن جایگزینی را در نظر دارد که در آن صورت با او مذاکره کی‌کنیم.

او درباره مشکلات بین آذری و هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: مشکل خاصی وجود ندارد و هیئت مدیره باشگاه و آذری با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شد

پاتک ذوب آهن به استقلال/ مطهری فردا تمدید می‌کند

قرارداد مطهری ۲ ساله تمدید شد/ وضعیت مبهم نژاد مهدی برای حضور در اصفهان

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!