Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در حکمی که از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صادر شد، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در استان قزوین منصوب شد.


اکنون که انقلاب اسلامی پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند خود وارد فصل جدیدی از حیات طیبه خویش شده است؛ برگزاری نماز جمعه به عنوان یکی از دستاوردهای این انقلاب عظیم و مهم ترین جلوه تحقق سیاسی آیین های دینی، پنجم مرداد ماه سال جاری، در آستانه چهل سالگی خودقرار می گیرد، آیین وحدت بخشی که می توان آن را به عنوان یکی از ارکان خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم محسوب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این حکم آمده است؛ ازاین رو بزرگداشت چهلمین سال برپایی آیین وحدت بخش، با هدف جریان سایزی پیرامون بازآفرینی هویت نماز جمعه و ارتقای هدایتگری ملی نهاد نماز جمعه می بایست منتظر عموم نخبگان، گروه های مرجع و عموم مردم کشور در استان های کشور قرار گیرد.


در بخش انتهایی این حکم آمده است که؛ نظر به اهمیت این موضوع، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسیئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین را به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در استان قزوین منصوب نموده و امید است با اتکال به خداوند متعال و پیروی از سیاست ها و برنامه های ابلاغی در شیوه نامه برگزاری چهلمین سال برپایی نماز جمعه، تحت اشراف و نماینده معزز ولی فقیه در استان و با بهره گیری از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی، ضمن هم افزایی و همدلی با سایر نهادها، دستگاه هاو ادارات استان، موجبات شکوه و انسجام هر چه بیشتر صف های نماز جمعه و جلب رضایت حضرت ولیعصر(عج) را فراهم آورید.

 

1010/د30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند