Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:54:54 GMT

دنیزلی، دوس سانتوس را نخواست

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۰۱۲

دنیزلی، دوس سانتوس را نخواست

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی، پس از حضور دوسانتوس در اولین جلسه تمرینات پیش فصل تیم تراکتورسازی و اظهارات مدیر برنامه‌های وی مبنی بر لزوم تمرین جداگانه این مدافع زیر نظر پزشک تیم به مدت ۲۰ روز، این درخواست با مخالف دنیزلی مواجه شد.

دنیزلی در واکنش به درخواست دوس سانتوس برای تمرین جداگانه، با تاکید بر لزوم حضور تمام بازیکنان در تمرینات تیمی تحت نظر خودش، با ادامه حضور مدافع خارجی تراکتورسازان در ترکیب بازیکنان مخالفت کرد و از مسئولان باشگاه فسخ قرارداد داخلی وی را به دلیل عدم آمادگی بدنی خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازیکنانی که قرارداد داخلی با باشگاه تراکتور امضا کرده‌اند، در صورت تأیید سرمربی این تیم در هیأت فوتبال ثبت خواهد شد.

دوس سانتوس ۲۳ ساله، بازیکن فوتبال اهل برزیل است؛ این بازیکن از قدرت سرزنی بالا ودرگیری تک به تک بالایی برخورداراست. او در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ برای بار دوم با عقد قرادادی ۲ ساله به تراکتور سازی تبریز پیوست.

تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان یکی از مدعیات پر و پاقرص قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشورمان، در فصل نقل و انتقالات فصل آتی لیگ برتر مشغول جذب بازیکن است.

تراکتورسازی به تازگی با دنیزلی به عنوان سرمربی قرارداد همکاری امضا کرد.

تراکتورسازان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران را به رغم شایستگی با رتبه پنجمی به پایان رساندند.

۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری