Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:33:54 GMT

دستگیری ۱۷ نفر در ارتباط با ناهنجاری اجتماعی در لفور

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۰۵۱۲

دستگیری ۱۷ نفر در ارتباط با ناهنجاری اجتماعی در لفور

سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت پیگیری قضایی مسائل اجتماعی در منطقه لفور سوادکوه اظهار کرد: تمامی متخلفان این پرونده که شامل 17 نفر بودند دستگیر و در بازداشت به سر می‌بردند.

وی با بیان اینکه مراحل قضایی این پرونده در حال انجام است، افزود: متخلفان شامل چند مرد و زن بودند که در مجموع 17 نفر از افرادی که این ناهنجاری اجتماعی را رقم زده بودند، توسط مراجع قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به اینکه از این تعداد متخلفان دو نفر مازندرانی و بقیه غیربومی استان و مسافر بودند، تصریح کرد: افرادی که قایق‌ها را نیز در اختیار متخلفان قرار داده بودند، نیز به عنوان و جرم توسط دستگاه قضایی شناخته شده و پرونده آنها در جریان است.

وی متذکر شد: این متخلفان به صورت برنامه‌ریزی شده و به قصد هنجارشکنی وارد محوطه‌ای از سد شدند که امکان حضور و استفاده در شرایط عادی ممکن است، وجود نداشته باشد.

حسینی‌عالمی همچنین خاطر نشان کرد: میانگین سنی متخلفان نیز 30 تا 35 سال بوده است.

در روز عید فطر عده‌ای با هنجارشکن با پوششی عجیب و بسیار زننده به صورت مختلط با قایق به تفریح پرداختند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این  کارچاق کن گفت:  مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر  دادگستری استان است  و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز،  دوره ای پایش می شوند    تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق  که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد،  از  فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

دیگر خبرها

  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل