Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم آپوئل قبرس از تصمیم خود برای بازگشت به فوتبال هلند خبر داد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت Voetbalprimeur هلند، رضا قوچان‌نژاد گفت: یک هفته پیش از آمدنم به قبرس تیم آپوئل در بازی‌های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و پس از این رقابت‌ها چندین ماه متلاطم را پشت سر گذاشت و دست به تغییر 3 مربی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط برای من و باشگاه ناامید کننده بود. در وقفه زمستانی لیگ قبرس تی اف سی سیدنی استرالیا برای جذب من تمایل نشان داد و این انتقال برای من می‌توانست یک شروع خوب باشد. نمی‌خواستم این پیشنهاد را رد کنم.

مهاجم تیم آپوئل افزود: آماده‌سازی تیم آپوئل به دلیل بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا زودتر آغاز می‌شود و بدین‌خاطر مجبورم این هفته به قبرس بروم. ابتدا باید با باشگاه آپوئل درباره آینده‌ام صحبت کنم. طی سال‌های اخیر زیاد سفر کردم و شاید بخواهم جای نزدیکی یا در یک تیم خوب اردویژه بازی کنم، البته هنوز چنین تیمی نیست و من یک سال دیگر با آپوئل قرارداد دارم.

میلاد محمدی همچنان در فهرست خریدهای اسپارتاک مسکو

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رضا قوچان‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو: تهدید بایدن درباره توقف ارسال مهمات ناامیدکننده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس۲۴، گیلاد اِردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در واکنش به تهدید جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره توقف ارسال سلاح و مهمات به تل‌آویو در صورت حمله اسرائیل به رفح، گفت که شنیدن این اظهارات از طرف بایدن، ناامیدکننده است.

اردان در گفت‌وگو با رادیو «کان» رژیم صهیونیستی گفت: شنیدن این حرف‌ها از طرف رئیس جمهوری که از آغاز جنگ همواره قدردان او بوده‌ایم، سخت و ناامیدکننده است.

وی در ادامه مدعی شد که دشمنان اسرائیل از جمله ایران، حماس و حزب‌الله، اظهارات بایدن درباره توقف ارسال سلاح را «دلیلی برای امید به پیروزی» تعبیر خواهند کرد.»

نماینده رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر ورود اسرائیل به منطقه‌ای مهم و مرکزی همچون رفح که هزاران تروریست، اسیر و سران حماس را در خود جای داده است، محدود شود، دقیقا چطور قرار است به اهداف‌مان دست پیدا کنیم؟

وی مدعی شد: موضوع تسلیحات دفاعی نیست بلکه درباره بمب‌های تهاجمی خاص حرف می‌زنیم. در نهایت اسرادیل مجبور خواهد بود تا برای امنیت شهروندانش، آنچه ضروری می‌داند را انجام دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه با اشاره به مخالفت کابینه‌اش با توافق آتش‌بس، گفت که به نیروهای ارتش صهیونیستی دستور ورود و حمله به رفح را داده است. اندکی بعد، حماس و اسرائیل از درگیری بین طرفین در شرق رفح خبر دادند؛ منطقه‌ای که آخرین پناهگاه برای حدود ۱.۵ میلیون آواره فلسطینی است.

رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان مدعی شد که اگر اسرائیل دامنه عملیات خود در رفح واقع در جنوب غزه را گسترش دهد، واشنگتن ارسال مهمات به تل‌آویو را متوقف خواهد کرد!

بایدن با اشاره به کشتار غیرنظامیان با بمب‌های ساخت آمریکا تاکید کرد: در نتیجه استفاده (اسرائیل) از این بمب‌ها و سایر روش‌هایی که از طریق آن به مراکز جمعیتی حمله می‌کند، غیرنظامیان در غزه کشته شده‌اند.

وی مدعی شد: به صراحت گفته‌ام در صورت حمله به رفح، تسلیحاتی را که معمولاً در رابطه با رفح، در رابطه با شهرهای دیگر و در رابطه با این بحران به کار برده‌اند، در اختیارشان نخواهیم گذاشت و قصد تامین تسلیحات و گلوله توپخانه نداریم.

کد خبر 6101408

دیگر خبرها

  • تل‌آویو: تهدید بایدن درباره توقف ارسال مهمات ناامیدکننده است
  • یک امتیاز تا اولین جام دوران مربیگری ساپینتو
  • مشکلات خرید ملک در قبرس شمالی چیست؟
  • عبدی: می‌خواهم بهترین خاطرات را در تبریز ثبت کنم
  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • دقایق سرنوشت‌ساز بازی/ حمایت مسؤولان از هندبال قوچان حیاتی است
  • ◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ